網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月23日 星期一

孖郭晉安帶傷拍追斬戲 譚俊彥入錯後波險生意外 __,譚俊彥,郭晉安,

郭晉安和譚俊彥因有傷比,拍被追斬戲有影響。
孖郭晉安帶傷拍追斬戲譚俊彥入錯後波險生意外郭晉安和譚俊彥因有傷比,拍被追斬戲有影響。郭晉安、譚俊彥(Shaun)為無線新劇《失憶24小時》開工,劇情講 ...




孖郭晉安帶傷拍追斬戲 譚俊彥入錯後波險生意外

郭晉安和譚俊彥因有傷比,拍被追斬戲有影響。

郭晉安、譚俊彥(Shaun)為無線新劇《失憶24小時》開工,劇情講Shaun開車勇救安仔,二人被動作演員李嘉追斬。或因Shaun太入戲,停車跑落車時,車突然後溜,在場工作人員見狀隨即大叫,反應快的Shaun第一時間跳上車煞停部車。事後,Shaun解釋因入錯後波所致,幸沒受傷,不過因之前手腳有傷,都要替身上陣。他稱尚餘一星期煞科,監製擔心他們受傷會影響進度。

談到追斬戲,Shaun笑指李嘉表面上是硬漢,實質好溫柔,所有動作點到即止。安仔亦慨歎有舊患在身,身體不夠靈活,很多動作已做不到,幸有替身為他分擔一半辛苦。






鍾意就快D Share啦!