網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月23日 星期一

張文慈:巧遇美魔男 張文慈登台過肥年有意外收穫 __,張文慈,

年尾登台搵銀過肥年!藝人張文慈(Pinky)近日忙於往返內地登台「過肥年」。日前一次武漢商演中,靚女竟然有「意外收穫」﹕「今次活動夥拍陳錦鴻嘅,佢好健 ...




年尾登台搵銀過肥年!


藝人張文慈(Pinky)近日忙於往返內地登台「過肥年」。日前一次武漢商演中,靚女竟然有「意外收穫」﹕「今次活動夥拍陳錦鴻嘅,佢好健談又樂意同其他人分享人生經驗,喺飛機上佢教我點做人、做藝人要注意嘅事,聽落好受用,真係長知識。」


另外,此行Pinky有緣撞到關禮傑:「同傑哥就不時有工作上嘅接觸,以前又一齊去過泰國,試過喺同一機場、同一航班都撞過佢幾次,大家真係好有緣。我哋身邊有好多共同朋友,嗰日撞見影完合照,都不忘講定返香港再約食飯敍吓舊。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!