網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月23日 星期一

睇住老婆化療都唔容易 林子博大讚:你真係好叻女 __,林子博,

Shirley精神比之前更好,林子博都要讚句老婆好叻女。
睇住老婆化療都唔容易林子博大讚:你真係好叻女Shirley精神比之前更好,林子博都要讚句老婆好叻女。前無線娛樂新聞主播林子博,於昨日冬至貼上與患罕有癌 ...




睇住老婆化療都唔容易 林子博大讚:你真係好叻女

Shirley精神比之前更好,林子博都要讚句老婆好叻女。

前無線娛樂新聞主播林子博,於昨日冬至貼上與患罕有癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」第4期的太太Shirley合照,留言:「《2019冬至》化療終於做完。呢半年即使喺旁邊睇住都覺得唔容易~老婆~你真係好叻女!從今開始,我哋要好好細味感受每一日嘅來臨。從每一口空氣、每一件美食、每一個快樂嘅笑容,及與家人相處嘅每一秒!」

照片中的Shirley精神不俗,網民亦留言鼓勵為她打氣加油。Shirley早於上月已完成最後一次化療,子博當時指因為化療傷身,太太的頭髮、眉毛及眼睫毛也掉光,故先讓她休養一段時間,待農曆新年就舉家到台灣旅行,並順道拜訪當地中醫。




鍾意就快D Share啦!