網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月13日 星期五

【C君結婚】迎娶港台之花黃天頤 準新娘上頭跟C君隔空傳情 __,C君,黃天頤,

▲C君今日結婚大日子。C君結婚!農夫成員C君,今日(12月13日)將迎娶「港台之花」黃天頤,C君老婆黃天頤今早已在社交平台貼出新娘上頭圖片,而另一邊的 ...




C君今日結婚大日子。



C君結婚!農夫成員C君,今日(12月13日)將迎娶「港台之花」黃天頤,C君老婆黃天頤今早已在社交平台貼出新娘上頭圖片,而另一邊的C君也發布囍慶圖,又找來小朋友幫忙上頭,天頤則在社交平台作搞笑回應,兩夫婦如隔空棟篤笑。

準新郎C君昨日深夜上載自己上頭相,特別是非找來長輩幫忙,而是請來一位小朋友代勞。

C君找小朋友上頭。(取自IG)

C君留言解釋:「聽聞上頭要搵個「好命人」幫手,圖中嘅小朋友係我老友大監製周生個公子,蘇師傅口中將會有80年大運嘅人,行運行到九十幾,行80年運都相信係我認識最好命嘅人,有佢幫我上頭,呢次掂喇師傅!」

準新娘黃天頤同步貼出上頭照,她留言道:「上頭要搵好命人,C叔有行八十年大運嘅小周,我都有閨蜜媽媽,秋嬸四個仔女全部都有兒有女,多謝你將福氣帶俾我!」

想了解更多有關黃天頤的背景,請即睇http://bit.ly/38yxCO8

天頤上頭則由長輩代勞。(取自IG)

C君和黃天頤今日結婚,黃天頤日前已在社交平台上載兄弟姊妹開會照,商討婚禮事宜。並補未來老公C君36歲生日。

當中兄弟姊妹團成員曝光,包括農夫拍檔陸永,還有蕭正楠、唐詩詠,洪永城等,相當熱鬧。

有關黃天頤C君籌備婚禮細節,請即睇http://bit.ly/38s7hRB

唐詩詠、蕭正楠、陸永將任兄弟團。(取自IG)

早前C君與黃天頤日前已飛到日本富士山取景拍婚紗照,並一反中國人傳統穿黑色禮服,大玩型格感覺。

天頤接受TOPick訪問透露,他們12月結婚,可是與C君卻在於11月中才出發往東京拍攝婚紗相,而新人普遍於結婚前大半年、甚至更早便拍婚照,但二人為配合季節以紅葉作背景,才決定婚前三星期才成行,時間十分緊逼。

(取自IG)

有關黃天頤與C君生活點滴,請即睇http://bit.ly/32SvYm5

君與黃天頤相識超過10年、相戀接近5年,他於今年2月向女友求婚。

原是農夫歌迷的天頤,坦言很欣賞C君的創作能力,同時被C君的樂觀性格影響。

撰文 :TOPick柴犬出動


來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!