網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月10日 星期五

【世紀之戰2】黃秋生港台《視點31》撼何君堯:佢好戲過我 __,何君堯,黃秋生,

杜汶澤上年11月應港台邀請,與陳百祥一起在節目《視點31》中進行「世紀辯論」,結果顯示黃藍除了是政見,亦證明智商上都有分別,而該次「世紀辯論」創下香港 ...




杜汶澤上年11月應港台邀請,與陳百祥一起在節目《視點31》中進行「世紀辯論」,結果顯示黃藍除了是政見,亦證明智商上都有分別,而該次「世紀辯論」創下香港facebook live紀錄,最高峰有27.4萬人觀看。



港台原來已經安排了一場「新世紀辯論」!今日黃秋生接受《蘋果》訪問,承認收到《視點31》邀出,將在下周二(14日)與7.21跟白衣人握手的何君堯辯論,討論內容將會是「警暴」,秋生說︰「係呀,佢哋打畀我助手問有冇興趣上去,我話利君雅(主持)就有興趣啦。佢應承我係,唔係咪走囉。佢問我想搵邊個(辯論對手),我又冇特別想搵邊個嘅,提咗啲名畀我,有啲講經濟,但我又唔識講。想就想上去啫,老實講自己才疏學淺,上去就運吉,當我爭取曝光。」



至於今次對手是律師,秋生話覺得係辯論,自己就會以兩個人同時接受訪問去看待整件事,不會當成鬥爭或者比賽,他補充︰「我連自己屋企人都說服唔到,點去說服人哋吖。題目會係『警暴』,叫做表達意見,呢個題目我都會講到一下嘢嘅。講到警暴一定會講到『元朗721』啦。」



秋生又說當日一定會問何君堯是否識功夫,因為當日上年11月何君堯在屯門遇襲時反應超快,秋生說︰「佢避刀嗰下,反應快過成龍,我好好奇。同埋武功好高,因為反應快過常人。不過就唔會當場要求睇佢傷口,嗰個傷口係愛的一吻,點知同『隊』佢嗰個人乜嘢關係。」秋生透露沒有特別準備,只會以平常心去傾吓偈,他說︰「第一我口才唔好,第二才疏學淺,第三我連屋企人都說服唔到,上去其實運吉。其實我上去係想見利君雅,我仰慕佢,唔係去見何君堯。」他話深信何君堯情緒智商(EQ)很高,不如外間以為對方很易躁動,秋生解釋︰「一般人以為脾氣大叫EQ低,其實唔係,佢(何君堯)係用緊情緒,去獲得想要嘅嘢,佢係控制緊情緒,所以呢啲人係EQ高,佢隨時好戲過我。唔會搵佢嚟幫我教戲啦,容乜易佢撈埋我個份,橫掂佢而家冇乜嘢做。」



何君堯對上一次跟立法會議員朱凱迪出席同一節目時,有拍枱走記錄,秋生表示並不擔心,他笑說︰「佢拍枱走我驚乜啫,佢拍我走就驚啫。何君堯好似講咗話我唔係議員,唔會咁對我。佢會好斯文,我相信佢都係斯文人。其實我都有啲緊張,要打吓座先,希望佢身為律師真係口才會好啲啦。」



黃秋生在反送中運動期間多次批評香港警察,曾呼籲日本人:「暫時唔好去香港住喇你哋,因為啲警察黐咗線。」早前監警會5名海外專家集體請辭,黃秋生都揶揄監警會:「冇特效嘅特效藥即係假藥。」




鍾意就快D Share啦!