掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

阮經天:「叔姪戀」打得火熱 阮經天進駐宋祖兒香閨 __,容祖兒,阮經天,

如果係就快啲認喇。台灣男星阮經天自5年前結束與許瑋甯8年情後,傳出與比佢細16年嘅大陸女星宋祖兒拍拖,早前已被大陸傳媒拍到到女方家中過夜,今次又再度斷 ...




如果係就快啲認喇。


台灣男星阮經天自5年前結束與許瑋甯8年情後,傳出與比佢細16年嘅大陸女星宋祖兒拍拖,早前已被大陸傳媒拍到到女方家中過夜,今次又再度斷正,而且開女方的車離開,關係非一般,這對被外間喻為「叔姪戀」,曾被網民唔睇好,但似乎冇影響佢哋關係。


據大陸傳媒報道,日前宋祖兒返到屋企,冇幾耐阮經天就同朋友們出現喺女方家附近,等到天黑後,佢換了另一套衫,開宋祖兒嘅車到另一個社區,冇幾耐佢又拎住禮品袋開車回到宋祖兒家過夜,隔天才從女方家離開。


關係未明


事實上,兩人已經不是第一次被拍到約會照,但雙方都未對外說明彼此關係,雖然宋祖兒方工作人員回應:「朋友聚會,好多人在一起聚聚。」但仍有不少人質疑過夜一事。2019年底有網友喺峇里島偶遇阮經天同宋祖兒疑似正在度假。不過照片曝光後有粉絲解釋,兩人是為了合作的電視劇《舌尖上的心跳》到當地補拍畫面。


阮經天與許瑋甯分手後,女方日前被爆秘婚攝影師男友劉又年,而小天被問到舊愛疑似結婚一事,表情立刻變得尷尬不自在,回應:「不要問這個啦,問這個就沒意思。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!