掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

張曦雯:已拍拖兩年!張曦雯封盤激讚男友孝順 __,張曦雯,

心碎了!藝人王浩信與張曦雯(Kelly)出席無綫新劇《踩過界II》開鏡拜神,上集飾演「盲俠」的浩信直言角色早已入血,故再次演繹時很快適應,只是每日連戴 ...




心碎了!


藝人王浩信與張曦雯(Kelly)出席無綫新劇《踩過界II》開鏡拜神,上集飾演「盲俠」的浩信直言角色早已入血,故再次演繹時很快適應,只是每日連戴十多小時隱形眼鏡開工,笑言望完成劇集後不會變盲。


而首次扮盲妹的Kelly則表示與浩信再續《解決師》的未了緣,寄望今次不需要死:「今次個角色比較有機心、成熟啲,好專業咁,其實我老襯底,監製叫我把聲唔好咁小朋友,所以都參考浩信做盲俠係點。」在旁的浩信亦取笑她表面女神,實際上是鄰家女孩,有時還帶一點粗魯。


早前Kelly與外籍男友到夏威夷旅遊,期間更於社交網晒男友視覺靚相,Kelly冧笑指男友影相的確唔錯:「佢識影相,又孝順(唔晒男友合照?)佢又唔係圈內人(第一次咁公開放閃?)之前有甫大合照,只係冇Tag佢啫,其實我哋拍咗年幾兩年拖都穩定,但好事近又唔係,今次只係讚吓佢等佢開心吓!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!