掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

【單身數年】譚嘉儀被人呃完有陰影 怕心急揀錯人 __,譚嘉儀,

剛推出新專輯的譚嘉儀今日到商台宣傳,並現身森美的節目,問到在節目中定必要分享感情事,譚嘉儀無奈地笑說:「呢排都冇感情事分享,都已經幾年㗎喇,惟有講以前 ...




剛推出新專輯的譚嘉儀今日到商台宣傳,並現身森美的節目,問到在節目中定必要分享感情事,譚嘉儀無奈地笑說:「呢排都冇感情事分享,都已經幾年㗎喇,惟有講以前嗰啲。」更透露早前夥家姐到德國旅行時,勾起一段不開心回憶,譚嘉儀說:「係一段Long D(長距離戀愛),對方就係住喺德國,都已經十年前,人哋而家已經結咗婚。」



因重臨舊地憶起當時拍拖片段,譚嘉儀透露已單身幾年,問到可心急拍拖?她坦言:「一心急就好易揀錯人,如果遇到有potential嘅人都要留意耐啲、認識了解、溝通多啲先得,試過有個溝通咗半年但發覺嗰個人係玩家,因為畀人呃過,所以而家醒咗好多。」講到大台頒獎禮將至,分別有劇集和歌曲入圍,她直言沒有想獎項,志在參與。



採訪、攝影︰曹家誠



節目中定必要分享感情事,譚嘉儀無奈地笑說:「呢排都冇感情事分享,都已經幾年㗎喇,惟有講以前嗰啲。」 節目中定必要分享感情事,譚嘉儀無奈地笑說:「呢排都冇感情事分享,都已經幾年㗎喇,惟有講以前嗰啲。」
譚嘉儀今日到商台宣傳,並現身森美的節目。

譚嘉儀今日到商台宣傳,並現身森美的節目。
譚嘉儀坦言:「一心急就好易揀錯人,因為畀人呃過,所以而家醒咗好多。」

譚嘉儀坦言:「一心急就好易揀錯人,因為畀人呃過,所以而家醒咗好多。」

鍾意就快D Share啦!