掃呢頁CODE去手機

2020年1月23日 星期四

黃建東:跳老舞響朵!黃建東同阿媽拍住上搵真銀 __,黃建東,

有其母必有其子,兩個都係舞林高手!黃建東(東東)舊年年底同媽咪黃葉慧茵(Diane)母子檔上陣亮相無綫節目《流行經典50年》,彈琴加跳舞表現亮眼,網上 ...




有其母必有其子,兩個都係舞林高手!


黃建東(東東)舊年年底同媽咪黃葉慧茵 (Diane)母子檔上陣亮相無綫節目《流行經典50年》,彈琴加跳舞表現亮眼,網上片段點擊仲已經超過30萬,所以呢個農曆新年東東同媽咪再跳過,實行要「跳」上一層樓!


有上次嘅演出經驗,東東同媽咪非常合拍,仲即席抱起媽咪,展現力的表現!自從兩母子亮相節目後,Diane話好開心多咗人認得自己:「好多人喺街同我講,話有睇我哋跳舞,話好好睇。(慣唔慣有人認得你?)少少啦,但好開心佢哋同我傾偈。」而東東仲話因為媽咪高貴嘅形象,引嚟廣告商垂青,搵佢哋拍廣告:「依家有個海味廣告傾緊,考慮搵我哋兩母子拍廣告,真係好開心。」東東笑言同媽咪齊齊搵銀拍住上,鼠年賺個盆滿缽滿!


東東笑指依家似足媽咪經理人,問到Diane會唔會考慮加入娛圈,佢謙虛咁話:「玩吓都OK嘅,但我最鍾意都係跳舞,拍吓廣告出吓活動都OK。(但好似阿東拍劇呢?)咁就難啲啦,咁要搵埋阿東先」


講到農曆新年,東東話會一家人同親戚拜年,大家聚吓:「我好鍾意過年,除咗我逗利是之外,自己都會派利是,多謝一班工作人員。」


場地:Let's Fitness
髮型:Jackson Chui @ Hair Creator x IG Academy
化妝:Ada Pang
服飾:Silver’N Grace;Kir Royal;ROMAGO

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!