掃呢頁CODE去手機

2020年1月23日 星期四

m18講場:人人有份!滙豐向香港員工派500蚊電子利是 __,滙豐,

滙豐銀行喺年廿九(23日)宣布,香港員工人人獲派500蚊電子利是,銀碼同上年一樣,有成兩萬名員工有份,夾埋即係派咗成千萬,香港市道唔好之下,封利是個「 ...






滙豐銀行喺年廿九(23日)宣布,香港員工人人獲派500蚊電子利是,銀碼同上年一樣,有成兩萬名員工有份,夾埋即係派咗成千萬,香港市道唔好之下,封利是個「餡」都無縮到水,都算唔話得!


話說滙豐員工今朝晨早就收到「一姐」滙豐香港區行政總裁施穎茵(Diana Cesar)發出嘅內部電郵,話過去一年對員工表現好滿意,決定派500蚊大利是。聞說大部分員工會喺聽日經出糧戶口收到錢。


滙豐發言人回應指,該行希望藉着農曆新年感謝各同事過去一年的努力。與去年一樣,該行將會向每位香港員工派發500元的電子利是,在各同事下一個出糧日透過出糧戶口發放。
------
【仲等咩?】最強炒股神器《東網Money18》APP已全面升級,新增多項新功能,助你投資理財、揀股問股!即刻click入http://on.cc/redirect/money18下載安裝!


想問股票?即刻Click入http://bit.ly/2NqHU90留言,《東網Money18》專欄作者同你點選作答。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!