掃呢頁CODE去手機

2020年1月23日 星期四

《法證先鋒IV》:飛起黃心穎!《法證先鋒IV》重見天日 __,黃心穎,

《法證先鋒IV》重見天日。因無綫小花黃心穎偷食人夫許志安,而被飛出己拍竣的新劇《法證先鋒IV》,有關她的戲份要重拍,而她的角色則由湯洛雯頂上,相關演員 ...




《法證先鋒IV》重見天日。


因無綫小花黃心穎偷食人夫許志安,而被飛出己拍竣的新劇《法證先鋒IV》,有關她的戲份要重拍,而她的角色則由湯洛雯頂上,相關演員早前再到台灣開機,在趕緊的情況下完成,參演的演員曾擔心這劇成倉底貨,不過,最近無綫將這劇完成後期製作,並安排於2月17日首播,接由張兆輝和姚子羚等人演出的《黃金有罪》的檔期播出。


有份主演《法IV》劇的黃浩然,今天亦有在社交網報喜,稱《法IV》播映有期了,他回覆東網稱:「當然好開心,因為都用咗半年時間去拍攝,亦都非常感激,亦都感恩公司用咗好多資源去拍攝以及重拍,今次角色同劍雄剛剛相反,希望觀眾一樣鍾意。配合天時地利人和,大家的檔期可以配合重拍,出來的效果非常好,除咗演員付出心機外,監製梅小青亦都花了很多心機,台前幕後包括燈光、攝影,今次佢哋亦用咗不同手法拍攝,另外想提一下,劇中每一個個案,有好多好有份量嘅演員參與,例如:鮑起靜、謝賢、米雪、陳敏之等,劇中每個人物構造都很強,包括客串嘅角色。」


湯洛雯說:「當然會開心,因為都係大家拍咗好耐嘅成果,其實我都冇其他人拍咁耐我都係拍咗一個月,但係其他人好似拍咗大半年,所以我知道呢個劇,係好多人嘅心血結晶品,自己都會緊張希望出嚟嘅效果好。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!