掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

武漢肺炎:清水灣搜到九龍城!甄珍驚嘆超市被掃空 __,新型肺炎,武漢肺炎,甄珍,

甄珍都唔知點算!武漢肺炎肆虐,全港市民除咗瘋狂搶口罩外,亦瘋狂搶消毒產品同糧食,身在香港的台灣女星甄珍透露雖然過幾日就返台灣,但為免工人冇糧食,初五時 ...




甄珍都唔知點算!


武漢肺炎肆虐,全港市民除咗瘋狂搶口罩外,亦瘋狂搶消毒產品同糧食,身在香港的台灣女星甄珍透露雖然過幾日就返台灣,但為免工人冇糧食,初五時特別叫工人去超市入定貨,買米麵糧食,點知工人由清水灣買到九龍城,走訪咗四間超級市場都空手而回,食物已被狂掃一空,工人仲特別影咗糧食架上面空冇一物的情況,佢都被嚇親,即後叫佢到高檔嘅超級市場先買到乾糧。


糧食都咁難買到,口罩就更加難救,甄珍透露好彩之前已買咗6盒,已解燃眉之急,暫時不需要擔心。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!