掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

陳曉華:C1:陳曉華鬧爆江嘉敏翻用口罩 __,江嘉敏,陳曉華,

曾任職護士的陳曉華直斥江嘉敏翻用口罩行為要不得。武漢肺炎疫情嚴峻,全城防疫撲口罩,無綫小花江嘉敏竟「翻用」口罩,防疫意識零分,被做過護士的港姐陳曉華鬧 ...




曾任職護士的陳曉華直斥江嘉敏翻用口罩行為要不得。


武漢肺炎疫情嚴峻,全城防疫撲口罩,無綫小花江嘉敏竟「翻用」口罩,防疫意識零分,被做過護士的港姐陳曉華鬧爆。因擔心傳染,江嘉敏稍後要跟何廣沛拍強吻戲,都想愈遲拍愈好,以免中招!


陳曉華、江嘉敏昨日為無綫新劇《食腦喪B》於北角海旁拍攝外景,由於天氣寒冷,海邊相當大 風,短裙打扮的陳曉華只穿上背心打底,凍到入骨,至於穿皮褸型爆的江嘉敏,則着了絲襪打底頂住。目前疫情日益嚴重,問到她們可有做足預防措施?曾當護士的港姐冠軍陳曉華即專家上身,表示之前鬧爆江嘉敏:「我啱啱先鬧完佢,用完嘅口罩放喺袋轉頭又再用過,自己做過護士,真係接受唔到,所以依家隨身都會帶住幾個口罩,雖然依家啲口罩好難買,都隨時畀個新嘅佢替換。」


江嘉敏笑言與陳曉華合作過後,衞生意識加強不少:「畀佢鬧得多,依家仲敢咩?用過嘅口罩都會即刻掉。」由於劇情中有江嘉敏被何廣沛強吻,她坦白說:「希望遲啲先拍,呢排啲菌好犀利。」


電話拜年利是縮水


江嘉敏又透露花了數千元在美國買口罩及消毒用品:「因為屋企人多, 男友喺美國同埋託朋友買咗三千幾蚊口罩,有N95口罩,不過好似好焗咁。」陳曉華即說:「N95要戴得正確先有用,非常之焗就啱喇。」她倆均指農曆新年都減少外出拜年,𢭃利是自然大縮水,江嘉敏說:「因為好驚啲病菌,所以都係用電話拜年,然後叫朋友過數,哈哈。」


何廣沛食維他命C


而何廣沛下午亦「包到冚」現身電視廣播城,談到疫情,他坦言近日忙於拍劇難免少休息:「好似尋日就拍足22小時,好在屋企人好好,為我煲湯同準備維他命C,自己都會注重個人衞生。」談到前晚劇集《大醬園》播出他與緋聞女友朱晨麗「鴛鴦戲水」,引起網民熱議,網友瘋傳他的露點相,他說:「其實我唔係首次露,之前拍《3日2夜》 仲激,胸部大特寫添呀!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!