掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

武漢肺炎:出Post教重用口罩 李佳芯知衰照被圍插 __,新型肺炎,李佳芯,武漢肺炎,

咩……咩話?武漢肺炎肆虐,依家香港陷入搶口罩熱潮,好多人都為咗個口罩不惜排好耐隊,今次真係有錢都買唔到,一罩難求!「視后」李佳芯今日喺社交網透露自己原 ...




咩……咩話?


武漢肺炎肆虐,依家香港陷入搶口罩熱潮,好多人都為咗個口罩不惜排好耐隊,今次真係有錢都買唔到,一罩難求!「視后」李佳芯今日喺社交網透露自己原來都冇口罩,仲分享另類重用口罩方法:「紙口罩裏面加個布口罩,重用又環保。」


不過唔知係咪李佳芯覺得自己失言,好快改過個發文指:「口罩我都冇,唔出街就好。」但可惜已經有唔少網友睇到,紛紛問佢「唔係信高溫消毒嘛?」、「口罩不可重用吧.....」、「布口罩加紙口罩都可能唔安全㗎!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!