掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

【北海道避年都出事】葉佩雯發燒自我隔離 Eric Kwok陪老婆延期返港 __,Eric Kwok,葉佩雯,

【北海道避年都出事】葉佩雯發燒自我隔離EricKwok陪老婆延期返港47分鐘前新年期間,唔少人都會選擇去旅行避年,今年更加要避疫,葉佩雯(Grace) ...




  • 【北海道避年都出事】葉佩雯發燒自我隔離 Eric Kwok陪老婆延期返港
  • 47分鐘前




新年期間,唔少人都會選擇去旅行避年,今年更加要避疫,葉佩雯(Grace)同老公郭偉亮(Eric Kwok)近日飛去日本北海道滑雪,同行仲有多位圈中好友謝霆鋒、徐濠縈、劉浩龍等。

不過一場武漢肺炎,唔少內地人逃出國內,湧到香港及其他東南亞國家,包括日本。結果Grace喺日本旅行期間,大家都盡情滑雪狂歡之際,佢卻病倒,在IG指自己發燒至37.5度,肺炎肆虐,而家發燒可大可小,有公德做好本份嘅佢,選擇留在酒店休息自我隔離,幸得有老公照顧,又買外賣食物給她醫肚,而Grace最後決定改機票延期回港,待身體痊癒後才上機。

不過今日佢就喺IG同大家報平安,只休息咗兩日已退燒,冇中招,認真好彩。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!