掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

發文賀老公生日 吳若希自爆曾分手打爛全屋嘢 __,吳若希,

黃嘉樂來做嘉賓,變了吳若希自己爆料。
發文賀老公生日吳若希自爆曾分手打爛全屋嘢黃嘉樂來做嘉賓,變了吳若希自己爆料。吳若希(Jinny)在社交平台賀老公生日,留言:「生日快樂呀何兆鴻~生生性 ...




發文賀老公生日 吳若希自爆曾分手打爛全屋嘢

黃嘉樂來做嘉賓,變了吳若希自己爆料。

吳若希(Jinny)在社交平台賀老公生日,留言:「生日快樂呀何兆鴻~生生性性,聽教聽話,聰明伶俐,橫財就手,最緊要就係長命百歲。」

Jinny這舉動超Sweet,但她最近在節目自爆對老公何兆鴻(Alex)做過最差最激動行徑,在之前播映的劇集《多功能老婆》飾演黃嘉樂的野蠻女友蘇蝶,黃嘉樂上她有份主持的《姊妹淘》節目受訪,Jinny在自爆這角色是做回自己時,還爆料在跟Alex拍拖時曾分開過一段時間,做出過瘋狂行徑,把另外兩位主持張寶兒和蔡嘉欣嚇壞。她說:「得唔到我要嘅要結果就Chur,連佢個人都搶唔到就會癲咗,嗰陣時上咗佢屋企打爛晒所有嘢,包括電視、魚缸、花樽。」

Jinny說當時令她忟憎原因,是Alex換了家裏密碼鎖,雖然當時二人正分開,但她說:「好嬲,點解要換鎖,攞到明要隔開我,即係以後諗住唔見我」於是她找來開鎖佬「爆咗佢屋企個鎖」,她也自認當時是最差最激的一次,但卻謂:「鬧交好講求默契,一個願打一個願挨,我覺得我哋哋兩個之間關係存在呢樣嘢,我幾enjoy呢個關係,某程度增進感情。」

吳若希直認這是最差最激動一次。
吳若希直認這是最差最激動一次。
其瘋狂行徑嚇親蔡嘉欣和張寶兒,反而黃嘉樂好淡定。

其瘋狂行徑嚇親蔡嘉欣和張寶兒,反而黃嘉樂好淡定。

吳若希貼照賀老公生日,在節目中她則謂與老公存在著一個願打一個願挨關係。

吳若希貼照賀老公生日,在節目中她則謂與老公存在著一個願打一個願挨關係。



鍾意就快D Share啦!