網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月7日 星期二

Lady GaGa:GaGa自爆年少因被姦患上創傷後遺症 __,GaGa,

GaGa自爆年少時因被強姦而患上PTSD。美國百變天后LadyGaGa幾年前受訪時曾自爆年輕時曾被一位音樂監製強姦,事後除接受多次治療外,更因此借酒精 ...




GaGa自爆年少時因被強姦而患上PTSD。


美國百變天后Lady GaGa幾年前受訪時曾自爆年輕時曾被一位音樂監製強姦,事後除接受多次治療外,更因此借酒精麻醉自己,直至近年才走出陰霾。日前她為美國名嘴奧普拉(Oprah Winfrey)擔任巡迴演講嘉賓時再舊事重提。在台上GaGa自爆當年被強姦後曾患上創傷後壓力症侯群(PTSD)。


GaGa於台上表示:「我喺19歲時多次被強姦,之後因為被強姦同無去處理呢個創傷而患上創傷後壓力症候群。之後突然我就成為明星,一直都未處理過情緒。突然我全身開始感覺到強烈嘅痛,就好似我被強姦後感受到嘅病痛。」在整個分享完結之後,奧普拉走到後台搵GaGa,見到對方之後就忍唔住與她擁抱大喊!並大讚GaGa好堅強好真誠。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!