網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月7日 星期二

《娛場》:【娛場】朱薰提媽咪爆喊 細So老婆人在野 __,徐熙娣,朱薰,細S,

一個是EQ滿分的育兒高手,一個是主張自然教育的浪人媽媽,朱薰與陳穎楠會有咩火花?曾推出過育兒書的DJ潮媽朱薰,湊細路自有一套見解,她的教育方式是多與仔 ...




一個是EQ滿分的育兒高手,一個是主張自然教育的浪人媽媽,朱薰與陳穎楠會有咩火花?


曾推出過育兒書的DJ潮媽朱薰,湊細路自有一套見解,她的教育方式是多與仔女傾偈,不斷講道理,絕對是耐性大考驗。相反,同樣是商台DJ的蘇耀宗(細SO)和太太陳穎楠(Wing)則是採取自然教育,兩夫妻更索性攜同仔仔搬入貝澳,一家四口過住浪人生活,阿Wing甚至笑言自己根本是「放養式湊仔」!究竟呢兩個媽媽會擦出咩火花?


茉莉公主金句


Life's a magic carpet ride


經選拔突圍而出,進身電台做DJ的朱薰,一做便是19年。說到入行經歷,她感慨:「要喺呢度得到一張枱,絕對唔容易,就算得到一張枱,人工都比較少啲嘅,但最重要嘅係做到自己想做嘅事。」向來敢言且口才了得的她,性格似足Jasmine公主(《阿拉丁》),「遇到唔啱嘅事,一定要講出嚟」。然而對於自己有話直說,傷害到至親,她亦感到十分愧疚。她說︰「其實我真係好多謝媽媽,就算有時我會指責佢,頂撞佢,但佢都依然會幫我湊細路‥‥‥」


寶嘉康蒂金句


Make your own path


個性「男仔頭」,自細鍾意通山跑的陳穎楠,估唔到曾是怪獸家長,最初更與細So有嚴重的教育分歧。她說︰「我個仔6個月大嗰陣,我已經報定晒Playgroup,準備幼稚園面試,但我老公就叫我定啲嚟,唔使太緊張。」後來,兩夫妻商量過,決定由城市搬入大嶼山,從此不只仔仔讀書Happy,一家生活亦猶如電影《風中奇緣》的Pocahontas般自由自在。阿Wing又大讚細So Man爆,她說︰「佢起咗間樹屋之後,啲仔當佢神咁拜,其他老公見到都表示好大壓力,話佢做壞規矩。」


象徵13位迪士尼公主故事的「奇妙夢想城堡」,明年將於香港迪士尼樂園華麗亮相。而一連6集【娛場】將會請來多位藝人,展現她們的公主特質和夢想,並且一同見證新城堡的變身過程。今集就請來兩種風格的媽媽朱薰和陳穎楠,想知道她們不為人知的一面,立即收看【娛場】

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!