網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月19日 星期三

【家居抗疫1個月】黃祥興、李藴終於帶仔、女出關 #黃祥興

自我隔離,係抗疫中不可缺少的一個環節,尤其屋企有小朋友的,謝絕佢哋一切不必要嘅戶外活動,至為重要。你睇黃祥興同李藴;黃祥興嘅一對仔、女,除咗上月底,細 ...








自我隔離,係抗疫中不可缺少的一個環節,尤其屋企有小朋友的,謝絕佢哋一切不必要嘅戶外活動,至為重要。你睇黃祥興同李藴;黃祥興嘅一對仔、女,除咗上月底,細佬出世,點對點由屋企去醫院探望BB同媽咪外,其餘時間都係留係屋企,做爸爸嘅要諗爆頭為他們安排家居活動,數數手指,唔多唔少足足一個月!今日黃祥興帶住姊弟二人去踩單車,細佬好快手,一學就上手,但係放風日可一不可再,黃祥興好慨嘆咁話,唔知幾時先有下一次!至於李藴的一對姊弟,分別只得3歲、同1歲大,由於太細個,唔太習慣帶口罩,亦已經有三星期沒有外出。李藴早前已在社交網站呻爆家居隔離悶到冇晒mood,今日見天朗氣清,加上長期觀察,確定屋企旁邊的公園沒有其他人,三母子趁機放風,伸展筋骨!



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!