網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月19日 星期三

方媛:方媛睡衣look晒巨鑽 網友:當天王嫂真幸福 #方媛

閃到呢~~內地網紅方媛嫁咗畀天王郭富城,榮升天王嫂可謂衣食無憂,但佢仍然熱愛KOL嘅工作,不時喺網上分享扮靚心得。近月疫情肆虐,政府呼籲市民盡量留在家 ...




閃到呢~~


內地網紅方媛嫁咗畀天王郭富城,榮升天王嫂可謂衣食無憂,但佢仍然熱愛KOL嘅工作,不時喺網上分享扮靚心得。近月疫情肆虐,政府呼籲市民盡量留在家中避「炎」,而方媛就趁住呢個時候,拍片同大家開心share護膚心得。片中方媛着上粉紅色絲質睡衣,表示雖然近日宅喺屋企,但係保持靚靚膚肌絕對唔少得,當佢耐心同大家分享日常嘅skin care時,網友竟然放錯重點,將焦點放咗喺佢身上嘅鑽飾度,無論頸鏈抑或戒指上嘅鑽石都勁大粒,真係幾養眼!唔少網民話做天王嫂真係幸福,有城城錫住,真係想要乜就有乜呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!