掃呢頁CODE去手機

2020年2月8日 星期六

暴肥暴瘦40磅 鄧月平停經爆濕疹 #鄧月平

鄧月平因減肥成身爆濕疹,幸已回復索爆,晒腿出巡。
暴肥暴瘦40磅鄧月平停經爆濕疹擁36F導彈身材的鄧月平為拍戲暴肥40磅,努力減肥後回復昔日狀態,期間卻付上極大代價,因用錯極端方法,導致賀爾蒙嚴重失調 ...




暴肥暴瘦40磅 鄧月平停經爆濕疹

擁36F導彈身材的鄧月平為拍戲暴肥40磅,努力減肥後回復昔日狀態,期間卻付上極大代價,因用錯極端方法,導致賀爾蒙嚴重失調,全身出濕疹兼停經4個月,更抑鬱爆喊!幸好及早求醫扭轉壞情況,日前她索爆外出與友人吃飯,因為要忍口「齋聞」冇得食!

現年22歲的鄧月平(Larine),去年為電影《墮胎師》由101磅極速增至143磅,之後她用盡方法減磅,暴肥又暴瘦,更因賀爾蒙嚴重失調而停經4個月,全身出濕疹,嚴重時𢱑到頭皮出血、背脊現血痕!肥爆期她自覺「又肥又樣衰」,壓力極大致抑鬱,怕黑的她試過在家熄晒燈狂喊。幸而Larine靠意志戰勝一切,成功減磅,濕疹亦康復中!

聞吓當食咗

日前,她打扮靚靚約友人食飯,當日天氣頗凍,狀態回勇的她穿上短褲晒白滑長腿,相當吸睛!開餐期間,女友人大啖歎美食,Larine則忍口眼光光望住朋友食,只吃蚊型沙律的她,捧起友人的美食拍照自娛,「齋聞」當食咗。離開食肆時,跟餐廳宣傳人員、電台DJ林柏希相熟的她,更獲對方特意相送。

事後她接受電話訪問,談到減磅影響健康,她說:「初初只係食小量豆腐同小棠菜,頭個禮拜減咗8公斤(17.6磅),因為方法太極端,身體負荷唔到,賀爾蒙失調出濕疹,仲停經4、5個月,我好驚,即刻停止減肥去睇中醫調理,依家慢慢康復緊。」

鄧月平
  • 鄧月平
林柏希送鄧月平離開餐廳。

  • 林柏希送鄧月平離開餐廳。
鄧月平「冇啖好食」,聞一聞當食咗!

  • 鄧月平「冇啖好食」,聞一聞當食咗!

濕疹最嚴重時,她全身連頭皮都非常痕癢及敏感面腫:「好多時都𢱑到見血,背脊仲有疤,依家要去美容院做機希望消除。有一次,我上車時冇嘢,落車成塊面腫晒,身體狀況真係好差!」




鍾意就快D Share啦!