掃呢頁CODE去手機

2020年2月8日 星期六

吳若希:【武肺致失Job】吳若希一家三口出動派罩 #吳若希

一家出動派口罩!武漢肺炎疫情嚴峻,現時一「罩」難求,善心爆棚的吳若希(Jinny)與老公心痛老人家冇口罩用,一家三口總動員出動,到佛堂派口罩及飯給在場 ...




一家出動派口罩!


武漢肺炎疫情嚴峻,現時一「罩」難求,善心爆棚的吳若希(Jinny)與老公心痛老人家冇口罩用,一家三口總動員出動,到佛堂派口罩及飯給在場約百位老人家。其中Jinny與囡囡淼淼同樣紮上孖辮,以「母女look」上陣,兩人負責派飯,見淼淼十分精靈,派飯給老人家時完全不怯場,眼仔睩睩,氹得他們很開心,老公Alex就負責派口罩。


五位數買口罩


Jinny透露每年新年都會與老公到佛堂派齋或禮物給獨居長者,今年因為老公見到很多獨居長者沒有口罩很慘,所以就來派口罩給他們,但為免引起混亂,故沒有公開此事,希望低調進行。她透露口罩是老公捐出來:「因為貨量唔多,喺唔同渠道搵,買咗大約1,000個口罩捐出嚟畀長者。(搵口罩期間有冇遇到困難?)好彩其他朋友幫手搵,今次係啲藥房朋友成本價讓出嚟畀我哋。(花咗幾多錢買口罩?)近5位數。」


囡囡唔鍾意出街


她又謂家中夠口罩用,亦有做足防疫措施:「最近都有搵消毒搓水液,唔係買咗好多,屋企一家七口一人一支,一支都夠用長時間。」她亦謂這段時間盡量不出街:「個女咁耐以嚟都係第一次出街,佢每日都喺屋企睇書。(有冇扭計要出街?)又冇,佢對出街唔係特別有興趣,同埋屋企有充裕嘅活動畀佢,之前買咗啲貼紙書畀佢學吓數學。」她又謂今次是第一次帶囡囡出來派飯:「話畀佢知老人家生活困難,可以派飯幫下佢哋,想教佢自己有能力就可以幫吓人。」


唔花心思畀老公


而問到現時工作可有受到影響?她坦言:「今個月有好多annual dinner取消咗,本身4、5月會出trip拍旅遊節目就取消或延期。(損失幾多錢?)唔使咁計,最緊要安全。」她表示暫時最快的工作是本月尾與幾個歌手到馬來西亞開騷,會去兩日,問到老公可會擔心她?她笑言:「我自己識得照顧自己,不過擔心有啲咩唔乾淨嘢、污糟會帶番屋企,所以番到屋企一定要做足清潔措施。」而講到老公日前生日,她表示沒有出街慶祝,抵死笑言:「喺屋企食個食淨嘅蛋糕。(仲有冇預備咩畀佢?)我唔想花心思喺佢度。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!