掃呢頁CODE去手機

2020年2月8日 星期六

劉溫馨:劉溫馨冧做石修老婆:我哋有愛情 #劉溫馨 #石修

又幾有睇頭喎!無綫小花劉溫馨近日夥拍前輩石修,演出新劇《香港愛情故事》,今次她可謂接受演技挑戰,且不諱言當初透過試鏡才獲得角色:「今次我演修哥(石修) ...




又幾有睇頭喎!


無綫小花劉溫馨近日夥拍前輩石修,演出新劇《香港愛情故事》,今次她可謂接受演技挑戰,且不諱言當初透過試鏡才獲得角色:「今次我演修哥(石修)太太,佢個女係龔嘉欣。大家以為我好貪錢先嫁,所以難免惹人討厭,實質其實我哋都有愛情嘅。」為投入角色,她有向監製及編審等索取意見。


溫馨不諱言以往亦有年紀較長的男士向自己展開追求:「其實年紀唔係問題,最緊要大家溝通到,對方有責任心同事業心,最緊要梗係錫我啦。」目前單身的她坦言不會輕易展開一段關係:「每個女仔都希望開花結果嘅一日嘛。」


談到首日開工,溫馨表示相當難忘:「劇情交代因為某啲原因我畀車撞,我親身落場,架車駛到埋身先停,諗番轉頭都覺得危險!今次我除咗係一位家庭主婦,仲有另一身份,但唔想劇透住,相信會帶到驚喜畀大家嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!