掃呢頁CODE去手機

2020年2月8日 星期六

汪明荃獲贈口罩解燃眉之急 爆羅家英大馬拍戲冇得買 #汪明荃 #羅家英

汪明荃晒朋友幫她班的口罩,還爆料家英哥在大馬冇罩用。
汪明荃獲贈口罩解燃眉之急爆羅家英大馬拍戲冇得買汪明荃晒朋友幫她班的口罩,還爆料家英哥在大馬冇罩用。汪明荃(阿姐)在社交網上載片段,晒冷口罩,留言:「多 ...




汪明荃獲贈口罩解燃眉之急 爆羅家英大馬拍戲冇得買

汪明荃晒朋友幫她班的口罩,還爆料家英哥在大馬冇罩用。

汪明荃(阿姐)在社交網上載片段,晒冷口罩,留言:「多謝星(新)加坡fans送了兩盒口罩給我,解我燃眉之急。大家保重身體,做好防疫工作!」

因為武漢肺炎疫情嚴峻,大家都在搶購口罩,阿姐在片段說很好彩,她的朋友來自世界各地,當知道她缺口罩就給她搜羅,說:「我計過,如果我一日用兩個,兩個已經係最少,因為我成日要開會、周圍走,用完咗除咗之後又唔可以翻用,所以我預計自己可以用兩個,譬如一盒得10個,5日就冇晒。」阿姐還爆料:「家英哥(羅家英)去咗馬來西亞拍戲,我以為嗰度唔係咁嚴重,我問佢,一個都冇呀!佢話因為新加坡都有疫症發生咗,所以佢哋都好緊張,完全冇得買,我啲朋友用佢哋方法幫我班咗兩盒。」

除了兩大盒3層口罩,還有4包每包8個有圖案的口罩,阿姐說原想叫他們買給小朋友用,但看尺碼似乎是大人用。阿姐最後騷新加坡Fans給她很喜歡印有面譜的襪,給她著波鞋時配搭不同襪會很開心。

阿姐同家英哥早前遊日都搶不到口罩。
阿姐同家英哥早前遊日都搶不到口罩。




鍾意就快D Share啦!