掃呢頁CODE去手機

2020年2月13日 星期四

【頭條獨家】樂瞳姜文杰盼鼠年圓夢 李璨琛望為囡囡出寫真行善 #姜文杰 #寫真 #李璨琛 #樂瞳

講到泰國拍攝趣事,Sam、樂瞳和Benji說是遇到吉祥物,Sam說:「係隻蜥蜴嚟,泰國周圍都有,我哋一開機佢就會叫,但尾句係『得嘅』,好似幫緊我哋打氣咁,當咗係套戲嘅吉祥物。」
【頭條獨家】樂瞳姜文杰盼鼠年圓夢李璨琛望為囡囡出寫真行善講到泰國拍攝趣事,Sam、樂瞳和Benji說是遇到吉祥物,Sam說:「係隻蜥蜴嚟,泰國周圍都有 ...




樂瞳姜文杰盼鼠年圓夢李璨琛望為囡囡出寫真行善講到泰國拍攝趣事,Sam、樂瞳和Benji說是遇到吉祥物,Sam說:「係隻蜥蜴嚟,泰國周圍都有 ...




【頭條獨家】樂瞳姜文杰盼鼠年圓夢 李璨琛望為囡囡出寫真行善

講到泰國拍攝趣事,Sam、樂瞳和Benji說是遇到吉祥物,Sam說:「係隻蜥蜴嚟,泰國周圍都有,我哋一開機佢就會叫,但尾句係『得嘅』,好似幫緊我哋打氣咁,當咗係套戲嘅吉祥物。」

李璨琛(Sam)跟樂瞳和姜文杰(Benji)去年首度合作新戲《大盜演》,雖然是他們初次正式合作,但全程在泰國曼谷取景氣氛特別愉快,令豬年過得更圓滿。展望鼠年,Sam除了想實踐導演夢外,更想靠囡囡元元(Lucy)人氣行善幫助有需要的人;而樂瞳就想圓老闆夢搞網上美容生意;至於Benji就想圓音樂夢製作歌舞電影。撰文:杜淑霞 攝影:李權威 場地:Cubus

新一年,Sam除了幫囡囡行善,自己都有導演大計。
新一年,Sam除了幫囡囡行善,自己都有導演大計。
Sam早前陪囡囡 Lucy去主題公園玩。

Sam早前陪囡囡 Lucy去主題公園玩。



身為《大盜演》監製的Sam希望觀眾鍾意之餘,唔好當純笑片去睇,「留意番我哋拍呢部戲嘅初心,其實係部好勵志嘅電影嚟。」作為執行監製的Benji亦好認同,「雖然係喜劇,但係我哋拍得好認真,每個角色代表住不同崗位嘅辛酸,有血有淚嘅故事。」樂瞳認為同業睇完會特別有共鳴。

樂瞳新一年望拍多啲戲,仲想做老闆。

樂瞳新一年望拍多啲戲,仲想做老闆。
修讀了品酒師課程的樂瞳,都想搞有關酒的生意。

修讀了品酒師課程的樂瞳,都想搞有關酒的生意。



回顧豬年,Sam覺得相當充實,至於鼠年更加計劃多多,「豬年工作量唔係太多,Lucy呢個年紀可以陪住佢成長,又可以集中搞呢套戲,啱啱好。(囡囡風頭勁過你喎?)冇我呢個爸爸點會有呢個女,我好樂意幫大家揸機集郵,佢帶到畀大家歡樂我都好開心,所以有構思鼠年同佢出本相集(樂瞳:你操刀?)我太太操刀,加埋我太太抵死嘅caption,或者出攬枕,但賣到嘅錢唔會扣除開支,自己都做到善事,好有意義。公司仲有一兩個計劃構思當中,音樂做主導嘅戲交畀Benji主理,另一套戲自己想做導演嘅《香港製造2020》內容同題材構思當中。」

樂瞳豬年過得順利,期望鼠年達成做老闆心願,「新一年目標開間美容網店,大家話我keep得幾好,就同大家分享啲護膚品,仲有同酒有關生意計劃。」有份為該片搞埋配樂的Benji,仲想搞到部歌舞片,「電影呈現到你嘅音樂,幫助到畫面同觀眾溝通,係一個全新領域,嚟緊幾年我會花時間努力做好,歌舞劇係夢想嚟,幾時實現都唔緊要。」

搞了製作公司後,Benji覺得未來一年學嘢機會更多。

搞了製作公司後,Benji覺得未來一年學嘢機會更多。
Benji好珍惜今次同爸爸合作,在片場日日見,希望下次公司開戲再請爸爸演出。

Benji好珍惜今次同爸爸合作,在片場日日見,希望下次公司開戲再請爸爸演出。
三人在泰國取景相當開心,閒時Sam和Benji學整泰式奶茶慰勞樂瞳。

三人在泰國取景相當開心,閒時Sam和Benji學整泰式奶茶慰勞樂瞳。

鍾意就快D Share啦!