掃呢頁CODE去手機

2020年2月13日 星期四

孖閨蜜團齊齊睇艷舞 王敏奕性感拍孕婦寫真 #寫真 #王敏奕

王敏奕謂挺巨肚搞到腰痛膝頭痛。
孖閨蜜團齊齊睇艷舞王敏奕性感拍孕婦寫真王敏奕謂挺巨肚搞到腰痛膝頭痛。王敏奕(Venus)、余香凝(Jennifer)、麥芷誼(Koyi)、陳靜(Dad ...




孖閨蜜團齊齊睇艷舞 王敏奕性感拍孕婦寫真

王敏奕謂挺巨肚搞到腰痛膝頭痛。

王敏奕(Venus)、余香凝(Jennifer)、 麥芷誼(Koyi)、陳靜(Dada)為她們主演的電影《Baby復仇記》合唱電影主題曲外,在拍攝途中亦笑料百出,每次4人一起拍攝也非常開心。其中一場講Dada相約其餘3人到澳門旅行放鬆一下,豈料3位好友卻為她安排了看男士艷舞表演。4人笑言拍攝這場時既尷尬又興奮,Dada說:「我都有過類似所以都好少少,我有一年生日會一班女仔朋友請啲脫夜舞男表演,我拍攝時都有諗返嗰陣情景都冇乜尷尬,反而係Venus、Jennifer、Koyi就好似好尷尬囉!」Jennifer則笑言:「我哋喺化妝間時聽到啲男Dancers到時都好興奮,但點知一Roll機大家就勁尷尬,反差好好笑。」

除了結伴去看艷舞團外,Venus更有孕婦寫真的戲份,戲中長期戴上假肚的她表示:「一開頭覺得好玩,因為好真,但戴咗上身後覺得行路好辛苦,著鞋都要服裝幫手。一到現場化妝就戴,化妝食飯都唔除,到收工真係腰痛膝頭痛,大肚真係好辛苦,會明白孕婦點解燥底。」



Venus大讚導演陸以心善於跟演員溝通,尤其是拍攝這場帶點性感的戲份上,她說:「得意經歷,導演事先有同我講呢場戲,我都覺幾好玩。我工作成日影相,但導演話今次唔想影到好靚,想拍到普通人第一次入Studio嗰種喜劇感,有啲難度,有啲事要錯錯地。事前我冇乜顧慮,導演好照顧演員感受,每一套衫去試都以演員舒服為主。」




鍾意就快D Share啦!