掃呢頁CODE去手機

2020年2月13日 星期四

【多圖】因拍《啪啪Partner》成名 陳康琪性感拍避孕套廣告 #陳康琪

曾以性感造形現身的陳康琪(Odilia)因拍攝ViuTV與性有關的節目《啪啪Partner》所以對性愛用品知識大大增加,亦因為佢爽朗、口直心快無所不談 ...




曾以性感造形現身的陳康琪(Odilia)因拍攝ViuTV與性有關的節目《啪啪Partner》所以對性愛用品知識大大增加,亦因為佢爽朗、口直心快無所不談既性格得到廣告商賞識,接拍左一個避孕套嘅廣告。

Odilia 指:「開頭知道要拍避孕套嘅廣告都有擔心,但同客戶、導演開完會了解左成個廣告概念之後,我就好放心拍呢個廣告。到正式拍攝當日開頭都有少少尷尬,始終有好多親密鏡頭,同埋要用好溫柔誘人嘅聲講對白。哈哈,呢個直頭係我嘅死穴,導演示範比我仲更誘人,好彩到後期個人放鬆咗就可以做到導演想要嘅效果。今次嘅拍攝我除咗增加咗對避孕套嘅認識之外,亦係拍攝方面長知識,要多謝有好好嘅拍攝團隊同對手。」

的確幾多親密場面。(受訪者提供)


的確幾多親密場面。(受訪者提供)


兩位主角都好認真。(受訪者提供)


 

廣告將會在情人節面世,Odi續說:「我已經搶先睇咗廣告完整版,成個效果好好我好鍾意啊,希望大家都會鍾意啦。」

陳康琪外形唔錯。(IG@陳康琪)


陳康琪外形唔錯。(IG@陳康琪)


陳康琪有長腿。(IG@陳康琪)


陳康琪有長腿。(IG@陳康琪)


陳康琪有長腿。(IG@陳康琪)


陳康琪有甜美笑容。(IG@陳康琪)


陳康琪有甜美笑容。(IG@陳康琪)


陳康琪有甜美笑容。(IG@陳康琪)


因拍ViuTV與性有關的節目《啪啪Partner》成而名。(IG@陳康琪)


因拍ViuTV與性有關的節目《啪啪Partner》成而名。(IG@陳康琪)


因拍ViuTV與性有關的節目《啪啪Partner》成而名。(IG@陳康琪)


因拍ViuTV與性有關的節目《啪啪Partner》成而名。(IG@陳康琪)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!