掃呢頁CODE去手機

2020年2月4日 星期二

陳曉東:陳曉東怒轟國泰處理差:三日三夜唔聽我電話 __,國泰,陳曉東,

陳曉東嬲到爆呀!藝人陳曉東近日與台灣籍太太和兩名女兒到了東京度假一星期,之後回台灣再到北京工作,但因為他的護照快過期,希望換航班先回香港辦理護照,所以 ...




陳曉東嬲到爆呀!


藝人陳曉東近日與台灣籍太太和兩名女兒到了東京度假一星期,之後回台灣再到北京工作,但因為他的護照快過期,希望換航班先回香港辦理護照,所以在日本期間已經打去國泰航空公司改機票,但打足三日都冇人聽,上官網亦改不到機票,甚至「親身」到了台北的航空公司辦公室處理但亦未能成功,令他大感無奈。


東網聯絡上陳曉東,他表示:「事件自己一直處理中,最好呢一、兩日同我處理航班,否則會進一步行動,佢三日三夜唔聽我電話,打電話畀我又唔出聲,我唔知佢哋個系統係咪已經完全崩潰咗,總之我覺得佢哋處理呢個問題,處理得非常之差。」


而陳曉東剛剛表示:「剛剛搞定了,安排好了。估計他們最近(受)疫情問題困擾。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!