掃呢頁CODE去手機

2020年2月4日 星期二

【頭條獨家】自資四十萬出處男碟圓夢 張崇基預咗蝕痛得起 __,

張崇基自資40萬出個人發燒碟,坦言蝕住做,唯望喺其他途徑搵返。
【頭條獨家】自資四十萬出處男碟圓夢張崇基預咗蝕痛得起張崇基自資40萬出個人發燒碟,坦言蝕住做,唯望喺其他途徑搵返。入行27年,剛「入五」的張崇基跟胞弟 ...




自資四十萬出處男碟圓夢張崇基預咗蝕痛得起張崇基自資40萬出個人發燒碟,坦言蝕住做,唯望喺其他途徑搵返。入行27年,剛「入五」的張崇基跟胞弟 ...




【頭條獨家】自資四十萬出處男碟圓夢 張崇基預咗蝕痛得起

張崇基自資40萬出個人發燒碟,坦言蝕住做,唯望喺其他途徑搵返。

入行27年,剛「入五」的張崇基跟胞弟崇德以「二重唱」組合形式先後開過10次演唱會及出過5張《Duet》專輯,但原來張崇基從未出過一張Solo碟。最近佢自資40萬推出處男專輯《我的八十年代廣東歌》, 挑選咗喺80年代,影響他最深嘅10首歌曲重新演繹,由於限量發售1000張,加埋受經濟環境影響,唱片市道雪上加霜,張崇基預咗蝕住做,好彩有能力痛得起,可以任性去圓夢!採訪:方騫平 髮型:Kenji@IL Colpo 場地:Vibe Cafe & Bar

張崇基跟胞弟張崇德視林子祥係偶像。
張崇基跟胞弟張崇德視林子祥係偶像。
阿倫係兩兄弟嘅良師益友。

阿倫係兩兄弟嘅良師益友。

張崇基的HiFi碟《我的八十年代廣東歌》翻唱咗林子祥《幾段情歌》、譚詠麟《愛的逃兵》、林珊珊《把歌談心》等,全部係當年耳熟能詳嘅經典好歌:「其實最初構思出夠3 CD,分別同張崇德一人一張Solo碟,再加二重唱碟,咁樣就可以突顯我哋兩兄弟嘅音樂特質,奈何巿道問題,咁做太重皮而放棄。但又好任性咁想有張個人唱片,就算喺逆市,都堅持要送呢份禮物畀自己。」

跟「玉女」周慧敏係同年代歌手,至今大家都仲有市場。

跟「玉女」周慧敏係同年代歌手,至今大家都仲有市場。
兩兄弟頻頻巡演,所以張崇基有資金去任性。

兩兄弟頻頻巡演,所以張崇基有資金去任性。

名貴大禮贈自己

呢份名貴大禮超過40萬,除咗包裝到好似本厚書仔外,唱片採用DSM音效技術,喺美國製造,歌曲又加入罕有樂器,好似手風琴,要專程由歐洲音樂家錄返嚟,「我問大師要有乜準備嚟配合?佢竟然回答我:『只要準備歐羅,匯錢過去就可以喇!』可幸入行咁多年仲有籌碼,我預咗肉赤,仲痛得起,唔會入晒肉。」另外,喺製作唱片期間發生過小風波:「我做好晒張HiFi碟,先發現《情已逝》同《奔向未來日子》喺歌曲版權上有小小棘手,呢啲係音樂人冇可能犯嘅錯,好彩最後都順利解決到。其實最初原意只係跟志同道合嘅朋友玩吓,冇諗過會成為商品發售,情有可原啦。」

兩兄弟及劉美娟同天后鄭秀文係教友。

兩兄弟及劉美娟同天后鄭秀文係教友。
張崇基同張崇德啱啱做完音樂劇《童sing童戲》。

張崇基同張崇德啱啱做完音樂劇《童sing童戲》。
小鳳姐好欣賞兩兄弟嘅音樂,曾邀請兩人任她演唱會表演嘉賓。

小鳳姐好欣賞兩兄弟嘅音樂,曾邀請兩人任她演唱會表演嘉賓。

鍾意就快D Share啦!