掃呢頁CODE去手機

2020年2月2日 星期日

高海寧:湯洛雯高海寧孖住出埠玩 口罩慳住用 __,湯洛雯,高海寧,

湯洛雯高海寧開工前去旅行鬆一鬆。藝人高海寧(高Ling)及湯洛雯(靚湯)在兩點左右現身機場,素顏現身的兩人戴帽及口罩包到冚上陣,但不肯透露去哪裏及何時 ...




湯洛雯高海寧開工前去旅行鬆一鬆。


藝人高海寧(高Ling)及湯洛雯(靚湯)在兩點左右現身機場,素顏現身的兩人戴帽及口罩包到冚上陣,但不肯透露去哪裏及何時回港,只謂出發前來攞wifi蛋。


講到武漢肺炎肆虐,問到可有預防疫情?高Ling說:「有戴口罩、勤洗手,都有帶洗手液。(口罩夠存貨?)有嘅,但都要預備口罩,因為家人多,依家都要慳啲使,唔出街。」


問到疫情可有影響工作?她表示:「依家等開工,所以開工前兩個去玩,不過唔係因為呢件事,而係4月先開劇,大家有經驗,齊努力抗疫。(有其他廠停咗?)唔知。(王浩信、張曦雯等人病咗,《踩過界II》冧廠?)唔知。(依家會唔會少啲番公司?)街都少出啦。」


靚湯新年宅在家


期間靚湯問記者為何駐守機場咁慘,又謂開工前去旅行,只透露今次去的地方ok安全。問到過年怎樣過?靚湯表示:「喺屋企同家人打邊爐、食嘢,冇乜出街,一出街就係出埠。(悶唔悶?)ok,我鍾意留喺屋企。(打邊爐唔怕肥?)冇呀,都節制,亦唔會因為減肥唔食嘢。」而問到她們出埠可會撲口罩?高Ling表示:「碰運氣,有就買。」靚湯亦謂家中有兩、三盒口罩,問到可會擔心疫情?高Ling謂:「個個都擔心,但自己會做足保護措施,保護自己先可以保護家人。」她亦謂關心南京的家人,特別是年紀大的婆婆:「我叫佢唔好出街,買餸由舅母買。(會送啲物資畀佢哋?)我哋依家都搶。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!