掃呢頁CODE去手機

2020年2月26日 星期三

鄧佩儀:【派糖一萬蚊】鄧佩儀買機票走佬? #鄧佩儀

大家點使呢?財政司司長陳茂波今發表新一份財政預算案,當中包括向18歲或以上的香港永久性居民發放一萬元,有錢派當然開心,一班藝人都諗緊點用呢筆錢!鄧佩儀 ...




大家點使呢?


財政司司長陳茂波今發表新一份財政預算案,當中包括向18歲或以上的香港永久性居民發放一萬元,有錢派當然開心,一班藝人都諗緊點用呢筆錢!


鄧佩儀買機票探親


鄧佩儀竟然話要買機票,唔係走佬呀嘛?梗係唔係佢係買機票探親:「有一萬蚊梗係好開心,我一定會儲起佢,或者買機票探加拿大嘅媽咪,基本上我平時有多餘嘅錢都係用晒喺機票上,因為媽咪同哥哥都喺加拿大。」


鄺潔楹補「稅」


鄺潔楹則自爆之前交「重稅」,加上經濟麻麻,一萬蚊用來傍身:「我唔會用,我會儲起佢。因為啱啱交稅都用咗唔少錢,同埋預計呢一年嘅收入應該都會相對減少。難得有一萬蚊入番戶口,我唔會亂咁使啦。(咁肉赤,交稅有五位數字?)有呀,因為上年好好彩有接到啲廣告同商演,今年情況唔同,所以都肉赤。」


希望政府繼續做啱事


林泳淘就未諗點用呢一萬蚊,不過就希望政府可以繼續有好嘅政策出現:「對有需要嘅低收入人士嚟講係好事,只係大家可能會更希望政府能夠用心將正確嘅事正確地做,因為市民嘅心不能單靠錢維繫。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!