掃呢頁CODE去手機

2020年3月5日 星期四

丹尼爾格力:007不敵肺炎延期 全球影業預計損失50億 #007 #丹尼爾

今次疫情重創全球影業。新冠肺炎疫情蔓延全球,人人避炎盡量減少聚集,約埋一齊去戲院睇戲嘅情況可免則免,全球電影業進入寒冬期,就連「龍頭」荷里活電影亦不能 ...




今次疫情重創全球影業。


新冠肺炎疫情蔓延全球,人人避炎盡量減少聚集,約埋一齊去戲院睇戲嘅情況可免則免,全球電影業進入寒冬期,就連「龍頭」荷里活電影亦不能幸免遭受重創,有美國綜藝網站預測,今年全球電影業嘅票房加上製作費損失,隨時高達50億美元(約390億港元)!


英國男星丹尼爾格力(Daniel Craig)最後一次主演占士邦的《007:生死有時》(No Time to Die),原定於4月3日上映,由於肺炎疫情嚴峻,不少粉絲聯名寫公開信請願,希望將電影押後至夏天上映,避過肺炎高峰期。其實上月頭新邦片已經決定取消喺中國嘅宣傳活動,減低演員與工作人員嘅感染風險。電影公司最新聲明指《007:生死有時》(No Time to Die)將遲至11月映:「經過慎重考慮和詳細評估全球電影市場,《007:生死有時》的推出日期將押後至2020年11月。」電影將於今年11月12日在英國上映,而全球上映日期則定於11月25日。


除咗新邦片之外,由內地女星劉亦菲主演迪士尼動畫真人版電影《花木蘭》(Mulan)原定3月尾上映,早前宣布亞洲區包括中國、日本及韓國等地延期,現暫定為5月22日上映。已宣布上映延期的仲包括黑白版《上流寄生族》,迪士尼與彼思動畫嘅《1/2的魔法》( Onward),木村拓哉聲演嘅《多啦A夢》系列最新電影《大雄的新恐龍》,原定本月6日在日本開畫,片商宣布因疫情擴散押後上映,翌日舉行的戲院謝票活動亦告取消。


今年年頭電影業界人士公布2019年票房總收入達425億美元(約3,315億港元),打破往績成為史上最高票房紀錄,正當業界人士興祝2020年前景大好之時,突然爆出肺炎疫情蔓延,令全球戲院票收入斷層式暴跌,有指部分地區戲院每月收入減少7成以上,有報告指電影票房於下半年有望「從回正軌」,但呢幾個月嘅影響包括票房及電影拍攝停工等因素,預估全球影業將會損失高達50億美元(約390億港元),2020年電影票房將會大縮水!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!