掃呢頁CODE去手機

2020年3月5日 星期四

湯洛雯:【視帝揀女】歐陽震華郭晉安睇好邊個? #歐陽震華 #湯洛雯 #郭晉安

兩位視帝揀邊個呢?一向觀眾緣甚佳的視帝歐陽震華(Bobby)對幾位花旦讚賞不已,他笑言張曦雯「唔打得都睇得」,而湯洛雯勝在演技夠自然。原來他最近都有收 ...




兩位視帝揀邊個呢?


一向觀眾緣甚佳的視帝歐陽震華(Bobby)對幾位花旦讚賞不已,他笑言張曦雯「唔打得都睇得」,而湯洛雯勝在演技夠自然。原來他最近都有收看無綫大熱劇《大醬園》,覺得龔嘉欣在演反派演得好好,亦正亦邪,可以在反派好好發揮。


至於曾三奪無綫台慶頒獎禮視帝的郭晉安指她們都很有觀眾緣,已經是成功的第一步。曾與張曦雯合作的他,對其表現更讚口不絕:「我特別睇好佢,因為佢各方面條件都好好,無論外形同觀眾緣都好好。」他指雖然未跟蔡思貝合作,但本身認識她,覺得對方是一位很努力的演員。問到有甚麼意見給予眾花旦?他說:「好難畀意見,因為都要睇佢個人努力同抗壓能力,能夠適應壓力好重要,仲要識得靈活變通。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!