掃呢頁CODE去手機

2020年3月5日 星期四

朱晨麗:隔離14日出關!朱晨麗約定「老公」何廣沛 #何廣沛 #朱晨麗

朱晨麗歸隊宣傳啦!藝人朱晨麗早前於農曆新年前夕返蘇州過年,加上婆婆突然過身,決定與家人留在當地處理後事,今日終於歸隊宣傳無綫熱播劇《法證先鋒IV》,更 ...




朱晨麗歸隊宣傳藝人朱晨麗早前於農曆新年前夕返蘇州過年,加上婆婆突然過身,決定與家人留在當地處理後事,今日終於歸隊宣傳無綫熱播劇《法證先鋒IV》,更 ...




朱晨麗歸隊宣傳


藝人朱晨麗早前於農曆新年前夕返蘇州過年,加上婆婆突然過身,決定與家人留在當地處理後事,今日終於歸隊宣傳無綫熱播劇《法證先鋒IV》,更率領女藝員齊齊做瑜伽。她更謂上月中已返港,為自己、身邊朋友都有自我隔離,還不止14日:「起初都覺得好悶,之後都有Set時間表,有好多朋友都Send安慰嘅短訊畀我,真係好多謝佢哋,都好擔心佢哋擔心我,因為內地疫情爆發,但我都好少出門。」


問到緋聞男友何廣沛可有於自我隔離期間做外賣仔?朱朱聞言甜笑說:「我自己嗌,佢好忙㗎!(叫一份定兩份?)兩份我食唔晒!佢都有Send信訊問候我,等佢忙完可以食餐飯。(疫情過後結婚?)食飯啫,可以見吓面。(見吓老公仔?)見朋友仔,哈哈!」《大》有好收視,有跟「老公仔」商量如何回饋觀眾?她繼續說:「可以畀大家投吓票。(結婚?)呢啲私人嘢,太長遠希望可以再合作,拍續集又好、開過另一套再做情侶又好。(好Enjoy做情侶喎。)哈哈!我每一套戲都好認真做㗎!」


首次參與宣傳活動就負責揭曉高收視成績,令她大感興奮:「有好成績好開心,希望大家繼續支持《法證IV》,同《大醬園》大結局一樣都過30點,好滿足!成班演員都諗住疫情過後同監製梁材遠(財叔)食餐飯,搞個榮休宴。」


見朱朱心情平復了不少,臉上重現招牌笑容,她坦言婆婆離世時好傷心,以淚洗面:「好多方面都好好多,嗰時日日喺屋企爆Sad,坐喺度都會流眼淚,但時間係會令自己成長,都唔可以咁悲傷,疫情係暫時,屋企人係永遠,依家覺得自己成熟咗。」並透露媽媽仍然留在蘇州:「我係因為要做嘢先返嚟,依家更珍惜同屋企人相處嘅時間。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!