網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月9日 星期一

吳家樂:疫境入市!吳家樂1,060萬購黃埔花園單位 #吳家樂

自住就唔驚升定跌嘅!藝人吳家樂本月初以1,060萬元買入紅磡黃埔花園3期6座中層A室,據土地註冊處資料顯示,該單位實用面積681方呎,呎價15,565 ...




自住就唔驚升定跌嘅!


藝人吳家樂本月初以1,060萬元買入紅磡黃埔花園3期6座中層A室,據土地註冊處資料顯示,該單位實用面積681方呎,呎價15,565元。上址原業主於2010年以488萬元購入單位,是次轉售帳面獲利572萬元,升值約1.17倍。


不少人於疫市放盤,相反吳家樂入市,他接受訪問時表示:「因為我覺得買磚頭係最實際,樓市一向有起有跌,二年前賣咗樓,父母一向都住喺黃埔區,咁啱佢哋睇中咗呢個單位非常喜歡,我見又近佢哋,所以就決定樓換樓自用。」家樂還指自己由細到大都住黃埔,所以亦很喜歡該區。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!