網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月9日 星期一

衛詩雅變身士多啤梨 日本街頭狂被集郵 #衛詩雅

衛詩雅估不到這個士多啤梨造型竟變成景點。
衛詩雅變身士多啤梨日本街頭狂被集郵衛詩雅估不到這個士多啤梨造型竟變成景點。由衛詩雅(Michelle)、唐禹哲及陳逸寧等主演的愛情小品《熟女愛漫遊》定 ...




衛詩雅變身士多啤梨 日本街頭狂被集郵

衛詩雅估不到這個士多啤梨造型竟變成景點。

由衛詩雅(Michelle)、唐禹哲及陳逸寧等主演的愛情小品《熟女愛漫遊》定於4月2日上映,由於電影於日本取景,為此,Michelle在開拍前特別花了不少時間惡補日文!Michelle謂:「幸好我個角色的日文都係半桶水,仲有幾場學日文嘅戲份,所以導演都無要求我要講到好流利,不過有好多同日本演員嘅對手戲,所以都惡補一下,但點知佢哋都係唔太聽得明,好彩戲入面我成日有部翻譯機跟身,可以物盡其用。」

其中有一場戲是Michelle要穿上士多啤梨蛋糕造型服飾,在日本街頭拍外景;豈料等埋位時,竟被途人狂集郵,她自嘲說:「無諗過自己突然變成景點,咁嘅奇遇真係第一次!」

衛詩雅自言這個士多啤梨造型好搞笑。
衛詩雅自言這個士多啤梨造型好搞笑。
衛詩雅為電影苦練日文。

衛詩雅為電影苦練日文。



鍾意就快D Share啦!