掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

楊怡:攬羅仲謙影大肚寫真 楊怡冧爆宣布佗B女 #寫真 #楊怡 #羅仲謙

好靚呀!藝人楊怡與羅仲謙結婚四年多,上月宣布終於造人成功,但一直未透露胎兒性別,保持神秘感。今日楊怡喺社交網大晒多張孕婦寫真放閃!楊怡分別穿上黑白色連 ...




好靚呀!


藝人楊怡與羅仲謙結婚四年多,上月宣布終於造人成功,但一直未透露胎兒性別,保持神秘感。今日楊怡喺社交網大晒多張孕婦寫真放閃!


楊怡分別穿上黑白色連身裙拍攝,呈現簡約美,佢仲一臉慈愛輕撫孕肚,母愛滿瀉!其中一張更係「一家三口」全家福,兩公婆着上黑色情侶裝,羅仲謙大晒恩愛攬住老婆腰部,十分溫馨。此外,楊怡更同時公開BB係女仔:「我的小公主#很想和妳牽牽手 每晚都看著(着)妳在滾動」又分享即將做媽媽嘅感受:「一個身體,兩顆心跳💓素未謀面,卻感受至深....女人一輩子,大概只有這個旅程,會有人與你『合二為一,生活同步』同憂同喜,同食同睡💓💓💓感恩我能體會這奇妙的旅程⋯⋯」


而羅仲謙就就上載咗張好繽紛及充滿色彩嘅相,楊怡肚皮上更畫上笑哈哈!羅仲謙留言:「記得那天晚上,回到家老婆神神祕祕指手劃腳的說,你........啦,我似明非明,但又要顧作鎮定,不由自主走來走去,最後說了句,[妳不要亂說,問醫生未?]🤣🤣🤣🤣看着老婆肚子一天一天地大,這幾天我能隔著(着)肚皮和妳接觸🙌🏻🙌🏻感覺奇妙又自豪,寶貝就在肚子裏成長,生命循環不息⋯⋯我能做的就是更努力的愛護妳們....期待我小情人的來臨❤❤❤老婆辛苦了」


楊怡接受東網訪問時,問到佢鍾意仔定女同佗得辛唔辛苦時,佢就話:「一切Ok呀,唔算辛苦,仔女都冇所謂我哋都鍾意,最緊要健康,影相當天好順利,疫情關係大家好保護我哋,好快完成,好順利!」


CREDIT:Johnny Productions

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!