掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

傅嘉莉半裸撩人夫 #傅嘉莉

傅嘉莉半裸出鏡,玉背任睇。
傅嘉莉半裸撩人夫傅嘉莉拍攝旅遊節目既要泳裝上陣,又要半裸拍按摩鏡頭。她與人夫楊潮凱在節目談情,笑言希望楊太不要介意,強調與拍檔只有「兄弟情」!傅嘉莉半 ...




傅嘉莉半裸撩人夫

傅嘉莉拍攝旅遊節目既要泳裝上陣,又要半裸拍按摩鏡頭。她與人夫楊潮凱在節目談情,笑言希望楊太不要介意,強調與拍檔只有「兄弟情」!

藝人傅嘉莉(Kelly)與楊潮凱早前到柬埔寨拍攝無綫旅遊節目《3日2夜》,二人的「情」由好友昇華至兄弟。Kelly坦言節目中不乏穿泳衣的場面,按摩時更半裸上陣,但面對拍檔卻毫不尷尬,反而多了默契。

食蟻醬唔開胃

Kelly透露節目以愛情故事包裝,對她而言是個挑戰:「兄弟談戀愛喎,拍嘅時候真係想嘔,成日要含情脈脈咁對住佢!好在我啲戲OK,勉強做到。今次啲相會有情侶感覺,希望楊太唔好介意,我哋只係拍嘢同做嘢,不過我同楊太見過好多次,佢知我同潮凱係兄弟!」

Kelly同楊潮凱親親大象營造甜蜜氣氛。
  • Kelly同楊潮凱親親大象營造甜蜜氣氛。
除了食蟻醬挑戰味蕾,仲玩越野車感受刺激!

  • 除了食蟻醬挑戰味蕾,仲玩越野車感受刺激!
幾乎嘴對嘴,小心楊太呷醋。

  • 幾乎嘴對嘴,小心楊太呷醋。

上次因護照問題未能隨隊拍攝,今次終於成行,Kelly坦言很開心:「呢個地方我同潮凱未去過,我哋去咗柬埔寨嘅首都金邊,係個大城市,同香港好相似,有好多品牌商店。」行程中試食蟻醬令她最難忘:「有一道雞要點蟻醬食,係用蟻整嘅醬,食落似南乳味,但肉眼見到好多腳!真係唔係咁開胃,不過係個幾好嘅體驗。」




鍾意就快D Share啦!