掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

【疫爆唔返美】富婆Laura澳門來港避疫接受14日自我隔離:一定要緊守 否則冇朋友

【疫爆唔返美】富婆Laura澳門來港避疫接受14日自我隔離:一定要緊守否則冇朋友2020-03-28武漢肺炎肆虐全球,疫情於歐洲及美國失控爆發。近年多 ...




  • 【疫爆唔返美】富婆Laura澳門來港避疫接受14日自我隔離:一定要緊守 否則冇朋友
  • 2020-03-28




武漢肺炎肆虐全球,疫情於歐洲及美國失控爆發。近年多在美國定居的富婆Laura,對疫情一直謹慎留意,故在美國未破百宗確診前,已於月初離開當地,飛到澳門避疫,三月中在澳門相約好友劉思希相聚,並在ig寫著:「疫情期間,渡個假,high個tea。」走得快,好世界,Laura離開美國後,此國疫情已急速爆發。

一直港美兩邊住的她,原來數日前從澳門返港,在家接受十四自我隔離。「係呀,返咗嚟香港,點都要自我隔離十四日先,如果唔係冇朋友呀。」一盡公民責任,係抗疫重要一環。

自我隔離日子,她安排好一連串一人家庭節目消磨時間。「煲吓劇,食吓嘢,瞓吓覺,同埋數吓日子囉!」Laura抗疫,都保持輕鬆心情,自我隔離態度夠晒正面。

從澳門來港,Laura說不是用手環追蹤。「因為港珠澳有wechat就唔使戴手環,掃QR code搵到你就ok。希望大家健康同開心,呢兩樣好緊要,保障咗大家,先有自己。」

Laura顧己及人,也正如同樣接受家居隔離的李施嬅講齋,抗疫期間,千萬別揀做千古罪人,緊守崗位不帶給社會負擔,要問心無愧。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!