掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

陳琪:胡諾言親自裝智能廁所板 陳琪:唔夠佢玩 #胡諾言 #陳琪

超能老公!新冠肺炎肆虐令市民紛紛宅在家,有人煲劇、下廚、執屋等來打發時間,不過身為一家之主的胡諾言仲激,化身裝修師傅,不只粉飾屋企牆壁,就連智能廁所板 ...




超能老公!


新冠肺炎肆虐令市民紛紛宅在家,有人煲劇、下廚、執屋等來打發時間,不過身為一家之主的胡諾言仲激,化身裝修師傅,不只粉飾屋企牆壁,就連智能廁所板,也一手裝置,認真厲害。


作為太太的陳琪則安在家中監督,她說:「老公變咗維修工人,間屋每逢落雨天易漏水,所以一入春天就要剷牆同油漆,啲屋幾十年,好多地方漏水,老公年年都油訓練有數,呢排就係剷牆、補灰同油漆,最勁仲學埋人換電動廁板,真係唔夠佢玩,佢上網訂寄到嚟屋企,睇住說明書裝。」由於樣樣了得,連家傭姐姐也忍不住向他求救,幫忙修理廚櫃門骹,認真搞笑。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!