掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

傅嘉莉:怕得罪人哋老婆 傅嘉莉同人夫談情好想… #傅嘉莉

用愛情故事方式包裝《3日2夜》都幾特別。藝人傅嘉莉為拍攝旅遊節目既要穿泳衣,更要半裸拍攝按摩鏡頭,她坦言與拍檔「人夫」楊潮凱於節目要談情,笑言希望楊太 ...




用愛情故事方式包裝《3日2夜》都幾特別。


藝人傅嘉莉為拍攝旅遊節目既要穿泳衣,更要半裸拍攝按摩鏡頭,她坦言與拍檔「人夫」楊潮凱於節目要談情,笑言希望楊太不要介意,揚言與潮凱只是「兄弟戀」。


藝人傅嘉莉(Kelly)與楊潮凱早前到柬埔寨拍攝無綫旅遊節目《3日2夜》,兩人的友情由好友昇華至兄弟,Kelly坦言雖然不乏穿泳衣的場面,或者按摩時要半裸上身拍攝,但面對對方全無尷尬感,反而多了份默契。Kelly稱節目以愛情故事去包裝,她笑言:「兄弟談戀愛喎,拍嘅時候真係想嘔,成日要含情脈脈咁對住佢,真係做唔出,好在我啲戲都OK,所以勉強做到。今次啲相會有情侶感覺,希望楊太唔好介意,我哋只係拍嘢同做嘢,不過我同楊太都見過好多次,佢都知我同潮凱係兄弟。」


Kelly上次因為護照問題,未能拍攝《3日2夜》,今次終於成行,令她十分開心:「好開心監製畀多次機會我拍,仲要係同好朋友合作,呢個地方我同潮凱都冇去過,我哋去咗柬埔寨嘅首都金邊,係個大城巿,同香港好相似,好多品牌商店都有齊,我哋都好鍾意食柬埔寨菜,個口味好啱香港人食,因為似中國菜。」而行程中最難忘是試食蟻醬:「有一道雞,要點蟻醬去食,係用蟻整嘅醬,食落去似南乳味,但肉眼見到好多腳,真係唔係咁開胃,不過係個幾好體驗。」


另外,Kelly首次跟大象零距離接觸以及首次駕駛四驅車:「我哋去咗一個野生動物保護組織同大象接觸,原來大象係好溫馴同好聰明,而且可以跑得好快。我又喺馬路駕駛四驅車,有教練前後傍住,同講解晒路線,都唔難,唯一難處係好曬同好大塵,開完車,用毛巾由頭抹到腳都抹唔晒啲污糟嘢,拍攝時成日要笑同講嘢,全個口都係塵,回程時我坐潮凱後面,畀佢幫我擋塵,期間架車跌咗落田野,後來都上到去路面,算係有驚無險。」她又指透過今次旅遊節目,可以知道大家的真性情及是否好朋友:「大家相處冇問題,雖然都會有少少爭拗,但又會互相照顧,兄弟就係咁,希望可以同佢再去拍旅遊特輯。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!