網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月21日 星期六

【獨家尊訪】鄧兆尊被阿媽迫做藝人 祥哥叮囑不可亂搞男女關係 #鄧兆尊

鄧兆尊是香港已故粵劇名伶祥哥鄧永祥(新馬師曾)之長子,他的母親洪金梅(祥嫂)一直想他繼承父親衣缽,希望兆尊可以入娛樂圈發展。當他在加拿大畢業回港,祥嫂 ...






鄧兆尊是香港已故粵劇名伶祥哥鄧永祥(新馬師曾) 之長子,他的母親洪金梅(祥嫂)一直想他繼承父親衣缽,希望兆尊可以入娛樂圈發展。當他在加拿大畢業回港,祥嫂就千方百計想安排兆尊加盟TVB,完全沒有理會兒子到底想不想做藝人,兆尊就是這樣糊裏糊塗在娛樂圈十幾年。

兆尊當年沒反抗母親,純粹是為圓母親願望做藝人,有沒有後悔呢?他表示:「當年做公眾人物都係阿媽迫,我係讀完書返嚟,唔覺意食咗餐飯,在座有何麗全,何生多口講句,你返咗嚟有咩做?我話唞幾個月就搵工,點知何生話咁你入嚟幫手一句說話我就賣咗身畀佢18、19年嘞!」

兆尊又爆出原來當年母親已安排還在求學的小艾入娛樂圈,他表示:「我妹都畀阿媽迫佢拍過戲,啲賣埠錄影帶,我同細佬喺外國睇笑到眼淚水都標埋出嚟,佢都識做戲嘅?估唔到返到嚟到我中招!我媽立場嚟講,一早係好出名星太嘞嘛,佢追求身份做星媽,我咪做咗嗰個犧牲品囉!其實我最鍾意自由,我一返嚟就冇咗自由,我爸同我講咗句,喺呢個圈點點點,佢話都知我被迫,但佢第一個戒條係唔好亂搞男女關係,所以入咗娛樂圈到現在都未同過圈中人真係拍過拖,之前傳出嘅緋聞都係假嘅。」

當年兆尊在娛樂圈,因為有背景,在電視台待遇比普通人好少少:「早期都係做主持旁邊人,好過其他人啲啲,直至我遇到燦哥(廖偉雄),到今日都好多謝佢,佢不斷教我嘢,嗰段時間學得最多嘢,仲有爸爸啦,叫我由低做起,我平時對人態度,係跟佢嘅方法做。不過我媽太強勢佢問我點解咁悠閒,我話因為你,同人講唔好畀個仔太危險呀,咁咪做啲悠閒角色囉!」

祥嫂見兆尊太清閒,又請人給兆尊多做些難度高的角色:「佢叫人畀啲勁啲角色我做,有發揮嘅,咁跳海、爆炸,乜都出嚟,過幾日祥嫂見到我就問,點解成身傷?我話因為不停墮樓囉!嗰時後生啲,傷完好快好,同埋我係較蠢嘅人,做咗好多嘢先,原來我哋每年有假期可以放,原來我積埋成百日冇放過。咁耐只請過一日假,成身傷晒,PA問我點解仲唔去醫院,我話好攰冧,過一次廠,因為真係全身傷晒,全身血,唔係道具係真血。」

娛樂圈是否適合他?兆尊表示:「聽同自己親身經歷有啲唔同,我覺得係推快你思想同成熟期嘅地方,只要你有輕微弱點,你好易俾人同化,或去到萬劫不復地步,所以要把持得好好;但把持得太好,機會又可能離你而去,始終揸權嘅人有佢哋要求,如要你飲酒,但聽朝要開06,你捱唔捱到呢?呢啲係最基本。再唔係你要睇面色,原來呢個同呢個唔啱,你自動去一邊,你自己唔知,見過好多有才華、叻人,就係過唔到呢一關,我哋係好似卒仔咁畀人擺嚟擺去。」

撰文:鍾國仁

攝影:沈健程

攝錄:林德雄、葉君海

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》



兆尊在專訪中,坦言為了滿足祥嫂做星媽的願望,結果糊裏糊塗加入娛樂圈。


因為得何麗全引薦,兆尊當年順利入無綫當演員。(資料圖片)


兆尊當年入行,祥嫂不時到錄音室監場。(資料圖片)


在星爺電影《國產零零漆》中,兆尊飾演的死囚雖然戲份不多,但就相當經典。


拍攝《皆大歡喜》時,和拍檔陳彥行傳出緋聞。


兆尊在電視劇《封神榜》中,飾演金吒。


在《大鬧廣昌隆》中,兆尊飾演的富家子角色討好,令他成功入屋。


兆尊在《宇宙無敵獎門人》外景中,有露點演出。



鍾意就快D Share啦!