掃呢頁CODE去手機

2020年3月8日 星期日

譚詠麟:肥萍與世長辭 譚詠麟曾聯絡對方家人 #譚詠麟

人生無常。樂壇校長譚詠麟(阿倫)擁有無數粉絲,當年鐵粉肥萍更是如影相隨,每次阿倫出席公開活動,阿萍總喺佢左右,不過近年阿倫比較少露面,而阿萍近年也有支 ...




人生無常。


樂壇校長譚詠麟(阿倫)擁有無數粉絲,當年鐵粉肥萍更是如影相隨,每次阿倫出席公開活動,阿萍總喺佢左右,不過近年阿倫比較少露面,而阿萍近年也有支持其他歌手的活動,間中也有出現。早前阿萍病重入院,直至今午離世,阿倫助手回覆東網表示已知阿萍死訊說:「佢喺醫院留醫時已知道。我哋有同佢屋企人聯絡過,不過詳細情況,譚生話唔回應」


無綫娛樂主播王鎮泉(泉泉)近年獲阿萍「鼎力支持」,就連人生第1個燈牌亦是對方包辦,泉泉今日忍痛開工,受訪期間不停拭淚,泉泉坦言:「開工前佢有朋友搵過我,我哋透過視像見面,雖然佢冇回應,但知佢有朋友同屋企人陪喺身邊,點知相隔十數分鐘就收到壞消息,希望佢安息。(同佢有難忘事?)大家認識咗3年,好感激佢一直咁支持自己,有時我啲閉門活動冇通知佢,佢都會唔開心,要解釋番畀佢知,本來我答應咗等佢出院,同佢飲茶。」


泉泉又表示:「我今年生日佢有同我講生日快樂,但之後就冇咗佢嘅消息,我試過傳短訊畀佢問候,隔咗好耐佢回番幾個我睇唔明嘅字,直至兩日前先知佢入咗醫院。(會出席喪禮?)會嘗試聯絡佢嘅家人,喺我嘅能力範圍之內睇吓幫唔幫到手。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!