掃呢頁CODE去手機

2020年3月8日 星期日

吳鎮宇:斷正!吳鎮宇偷單車 阿仔:防火防盜防老竇 #吳鎮宇

咁大膽?現年58歲嘅吳鎮宇依然大細路,竟然偷咗阿仔費曼架單車玩,仲被阿仔「捉到正」拍下照片放上網公審,費曼發文表示:「今天坐車我回家時發現我爸偷了我的 ...




咁大膽?


現年58歲嘅吳鎮宇依然大細路,竟然偷咗阿仔費曼架單車玩,仲被阿仔「捉到正」拍下照片放上網公審,費曼發文表示:「今天坐車我回家時發現我爸偷了我的車,偷我牛奶,還偷火腿現在還偷我車真服了你,這是我拍照做的表情包,還我車。」


雖然人大車細有啲唔啱身,但見鎮宇玩得相當投入,費曼仲喺相片中加入字句揶揄,表示「偷喝我牛奶,搶走我的車,請認準此人大豬蹄子,吳鎮宇」、「防火防盜防老竇」、「讓一讓,我去幼稚園要遲到了」、「是誰的車這麼好騎?哦,是吳費曼的」和「我是神飆車手」,一句「大豬蹄子」相當霸氣!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!