掃呢頁CODE去手機

2020年3月8日 星期日

胡曦文(前名胡敏珊):翻版袁偉豪!胡曦文男友曝光 煙韌拖到實 #胡敏珊 #胡曦文 #袁偉豪

Sosweet!商界美女胡曦文近年重投業界,再度活躍於社交場合,但每次都單拖上陣,口中的男友從未曝光!早前她露口風,本計劃今年5月與男友拉埋天窗,但受 ...




So sweet!


商界美女胡曦文近年重投業界,再度活躍於社交場合,但每次都單拖上陣,口中的男友從未曝光!早前她露口風,本計劃今年5月與男友拉埋天窗,但受疫情影響,婚事只好延期至明年。據知,其男友自小隨家人移居澳洲,從事金融上市及投資生意,工作以外,亦是一名作家,曾推出兩本勵志英文書,而且頗為暢銷,在澳洲華人界有一定知名度。


坐低都唔放手


昨日,兩口子情侶裝現身赤柱行街,除了口罩外,Christy還戴上平光鏡,做足防疫措施。二人先逛畫廊及家品店,再去歎咖啡,期間全程手拖手,連坐下等咖啡時,手仔亦未分開過,Sweet到爆!及至咖啡送來,二人才除低口罩,見其男友眼大鼻高,有點似袁偉豪翻版。休息後二人到海邊散步,兩口子心情大靚,Christy男友更多次請途人為他們拍照,當中與一名老外更傾唔停口,頗為Talk得!


望明年結婚


事後,問到帶男友去海邊拍拖,Christy笑說:「佢叫Joseph,我哋好鍾意海,又鍾意食嘢,嗰度感覺唔似香港。佢鍾意去遠啲嘅哋方,有時都會去離島。(男友拖到你好實?)係,佢平日都係咁拖住我,驚我跌,試過有次喺街有人差啲撞跌我,佢好嬲!(幾時正式帶出嚟見人?)我哋嘅慈善基金呢個禮拜Launch,佢都要出嚟㗎喇!」至於婚期,她希望明年舉行,笑說:「當考驗佢,睇吓佢有冇耐性。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!