掃呢頁CODE去手機

2020年3月14日 星期六

【武肺影響暫停工】田啟文稱周星馳怕黑:出去做嘢佢攬住我瞓 #周星馳 #田啟文

田啟文昨晚在新城接受訪問,原本他有份參與大陸電影拍攝,但因武漢肺炎暫時停工,未知何時再開工,他說:「因為疫情要即時停低,近日有問過係咪可以開工,覺得好 ...




田啟文昨晚在新城接受訪問,原本他有份參與大陸電影拍攝,但因武漢肺炎暫時停工,未知何時再開工,他說:「因為疫情要即時停低,近日有問過係咪可以開工,覺得好似緩和可以返去拍,但去橫店需要隔離一星期,我就話不如等唔使隔離先返去。」據他所知該戲有很多演員參與,電影早前已開始拍攝,因疫情急停,但自己部份未進行拍攝。

他亦是金像獎的評審委員,對於今年頒獎禮的處理,他表示暫時未有定案:「諗過好多方法,日日都有唔同,但未有最妥善方法,而家唔知會唔會延期,有諗過去到8月,但出年係咪仍然要喺4月搞呢,因為40周年會大搞,就算閉門頒獎都有諗過,但無論點都好一定搞。」而他有跟鄭中基合作,對方內地演唱會已延期,更向觀眾退票:「本來諗過係咪巡去美加先,但而家嗰邊變成咁,再諗吓係咪近近地過澳門。」

另外,他接受節目訪問會被問舊聞,被問若講起周星馳的問題會否作答,他說:「盡量答,緋聞我唔知,因為冇見到,平時出去做嘢佢攬住我瞓,佢怕黑一定要同房,平時佢就同阿媽住。」

採訪、攝影:王連連

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

田啟文昨晚在新城接受訪問,指因武漢肺炎暫時停工。



鍾意就快D Share啦!