掃呢頁CODE去手機

2020年3月14日 星期六

【《法證》神級演出】鮑起靜英國避疫戴口罩遭歧視:阿女叫我唔好出街 因為佢哋覺得有病先戴 #鮑起靜

現年70歲的鮑起靜,日前在大台劇《法證先鋒IV》跟黃浩然和湯洛雯合作,講述自己廿年來努力尋女的一場戲,雖然只有短短四分鐘,但情緒由零至爆發,不少觀眾都 ...






現年70歲的鮑起靜,日前在大台劇《法證先鋒IV》跟黃浩然和湯洛雯合作,講述自己廿年來努力尋女的一場戲,雖然只有短短四分鐘,但情緒由零至爆發,不少觀眾都感動至流淚,大讚是神級演技,幾乎屬個人表演,就連朋友都忍不住聯絡她大讚她出色。不過這位影后卻未看過一集,原來她為避疫情,早已飛英國探女兒,弄孫為樂。

「最近呢兩個月疫情,期間就唔會有工作,電影工作又停頓,所以我寧願過嚟(英國)湊孫,點知嚟到英國之後,當地疫情開始大爆發,我跳咗入第二個火坑。」她說。

不過最令她感無耐的是,原來英國人的戴口罩文化,跟香港人截然不同,令她遭受歧視。

「當地人都唔戴口罩,咳都唔會避忌,早前有一位新加坡人被打,其實都開始有少少歧視中國人,尤其見到你戴口罩,因為佢哋覺得戴口罩就係有病,因為有病先至戴口罩,然後有病點解要外出呢。所以阿女叫我外出,一定唔可以戴口罩,而家我都好少出街,淨係流連屋企附近,連買餸都唔會去唐人街,只係去附近超巿買當地食物。」她說。

香港人經歷過沙士,知道時刻保持健康重要性,不像歐洲人掉以輕心,視作普通感冒。

「佢哋都唔識得保護自己,唔知死,唔知疫症可怕。」身在英國的鮑姐有感而發。

事與願違,不過鮑起靜計劃五月返港,事關有新工作要做。至於今次演出再成亮點,問她會否繼續拍劇,她表示:「如果劇本好,公司可以有足夠休息畀我,我係冇問題。」原來鮑起靜拍《同盟》一劇時,試過連踩15個鐘,今次因好友梅小青講明是退休前最後作品,她才被打動答允客串。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!