掃呢頁CODE去手機

2020年3月14日 星期六

《法證先鋒IV》:情敵來頭猛料 鄭希怡攤牌黃浩然急除綠帽 #法證先鋒IV #鄭希怡 #黃浩然

好在除得快!黃浩然於《法證先鋒IV》中飾演對女友一往情深的化驗師高安,最新一集,他發現女友侯敏莉(鄭希怡)背着自己與身患絕症的前教授男友Joseph舊 ...




好在除得快!


黃浩然於《法證先鋒IV》中飾演對女友一往情深的化驗師高安,最新一集,他發現女友侯敏莉(鄭希怡)背着自己與身患絕症的前教授男友Joseph舊情復熾,最終忍痛與女友分手,雖然女友不忠在先,但兩人都非常理智地處理這段感情,以互相愛護的方式把感情畫上句號,令人又唏噓又感動。黃浩然與鄭希怡處理這一段都恰到好處,演技自然流暢,值得一讚。


而飾演Joseph一角的外籍男士其實好出名,佢就係被喻為「殿堂星級髮型師」嘅Kim Robinson,好多明星名人都係佢嘅客仔,已故巨星張國榮、梅艷芳就係其中之一,有指要佢出動把鉸剪閒閒哋都收費5位數起跳,今次係Kim嘅處男作,佢就係因為好奇TVB拍劇嘅模式,先至零收費幫手客串兩集幾個鏡頭。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!