網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月18日 星期三

古天樂送口罩到樓下 盧宛茵:患難見真情 #古天樂 #盧宛茵

人人以為盧宛茵(MadamLo)是專恰女婿的勢利外母、或屋邨師奶。撲口罩、搶廁紙,就如騎著電單車的黑皮褸,橫衝直撞。其實她是職業婦女,三十多年來馬不停 ...






人人以為盧宛茵(Madam Lo)是專恰女婿的勢利外母、或屋邨師奶。撲口罩、搶廁紙,就如騎著電單車的黑皮褸,橫衝直撞。其實她是職業婦女,三十多年來馬不停蹄,不然怎會在電視熒幕老是常出現?武漢肺炎疫情嚴重,她跟所有在職媽媽一樣,返工之餘還要撲口罩,「我唔識上網嘛,唔識買。」「仲要撲廁紙呢?我問過啲超市、藥房,佢話你六點嚟排隊啦。我諗,我排到都冇啦,唔夠啲大媽搶。」

公仔箱中的盧宛茵是個大媽。現實中她甚少下廚,唔打牌,買餸只會去超市,「做戲還做戲,真實生活係自己。」「我完全係弱者。」猶幸飾演過她兒子的,都很孝順。得知她缺口罩,鄭敬基、古天樂等乖仔,即時開心速遞,「佢哋好好心。患難見真情。」

---

二月中,盧宛茵回去電視城為新劇試造型。當時疫情山雨欲來,街上人人已戴上口罩,她才發現全城缺貨。翻箱倒櫳,終於找到一個熊本熊圖案的布口罩,「係我個女好多年前去旅行,見到得意買俾我嘅。咪喺入面塞啲廁紙、再包保鮮紙。呢啲都係我自己諗㗎咋。」「抖唔到氣咁滯。我兩個仔都有話,你唔好咁,焗到你暈。」「佢哋嗰陣都買唔到(口罩)。後來新抱買咗個黑色、洗得嘅俾我。」

演員和幕後都無法home office。TVB在疫症爆發初期居然沒有為員工提供口罩,「不過化粧師、髮型師平時都會戴口罩的,因為工作時大家距離太近了。」糾纏一輪,盧宛茵還是買不到口罩。幸好鄭敬基及時來電,「佢好有心,耐唔耐就同我打招呼。佢主動問,『肥媽你有冇?』跟住就即刻攞畀我。」鄭敬基在九一年的《卡拉屋企》飾演盧宛茵細仔。三十年來一家人仍有偶有聚會。

Madam Lo缺口罩的消息曝光後,古天樂、宣萱、樊奕敏、尹揚明等藝人紛紛主動施以援手,「古仔叫助手親自攞到我屋企樓下。我話地鐵交收啦,佢都堅持,仲教我點戴。」古天樂九四年與盧宛茵拍過《餐餐有宋家》,二人的母子關係維持了超過一百五十集,「哈哈,佢嗰時仲係白雪雪。嗰陣食晏都成日問,『媽子,使唔使買埋畀你?』好乖好有心。」「古天樂慈善基金」在全球搜購一百三十萬個外科口罩,經由不同社福機構派發予有需要人士,其中二萬個贈予長者藝人。

「仲有一個真係老友,哈哈哈!」講緊黎彼得,「佢好叻,識上網訂。收工時攞廁紙俾我。 佢話拎住出出入入被人笑呀!」其實七十歲的黎彼得比盧宛茵還要大幾年,「我真係要學啦,電腦我都唔識,又唔知去邊度學。」盧宛茵有兩子一女,都是為口奔馳的上班族。兩子已成家立室,有妻有兒,酷似衞蘭的小女兒仍與她同住,「啲後生冇乜耐性,由零開始教係辛苦啲。有時嘢問佢手機啲app點搞,佢話『得啦,我幫你整。』」

現時口罩的供應已陸續舒緩,但阿媽的作風就是慳儉,「盡可能重用,用完晾喺廳曬吓。哈哈,其實好幼稚。不過冇法。」蔣麗芸又蒸又焗實在係教壞阿婆。「有都留番俾個女用,佢要返工。我唔返工時,喺屋企就唔使用。」「我哋養仔女,仔女又養仔女。大家都係靠自己,而家真係冇話養兒防老呢樣嘢啦。」「最好就好似朋友咁,唔好敦起個款,『老咗就靠你』嗰啲。」

Madam Lo七五年結婚後做過十幾年少奶奶,八八年離婚後重出江湖,由花旦變成人眾人阿媽,依然熱愛演戲,「捱慣咗,有時拍到凌晨兩、三點,甚至天光,其實好攰。但入到廠完全係兩個人,成個精神晒,好得意。鍾意就係咁。」叫她煮飯反而艱難,「唔想學,冇興趣。又洗又切好煩,又驚人被油彈到。」「冇嘢做我真係唔得。好似呢輪咁,唔出街,食完又瞓,個人好悶。」她最想疫情過去,可以重拾外出聽音樂、happy hour的日子,「依家朋友都唔會同你出去,個個都驚。」

撰文:蔡慧敏

攝影:胡智堅

攝錄:LL Production House

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!