網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月18日 星期三

李力持公開指控拍性愛片 盧覓雪告誹謗 #李力持 #盧覓雪

盧覓雪遭藍絲愛國導演李力持日前在fb上載疑似性愛片截圖及留言:「黃屍盧覓雪遺失電話同臭鬼性愛片流出,她是傳媒人,亦做開杜曱甴喱騷,睇咗一秒想嘔。」不過 ...






盧覓雪遭藍絲愛國導演李力持日前在fb上載疑似性愛片截圖及留言:「黃屍盧覓雪遺失電話同臭鬼性愛片流出,她是傳媒人,亦做開杜曱甴喱騷,睇咗一秒想嘔。」不過此片乃五年前舊聞,當年盧覓雪已否認是片中人。由於帖文涉誹謗,盧覓雪除了於fb反擊李力持外,又因她是杜汶澤網台「喱騷」的節目主持,「喱騷」昨日也在官網發聲明指已委託律師發律師信予李力持。

盧覓雪回覆《蘋果》:「佢啲字眼好差好惡劣,我睇完好唔開心、好困擾,要睇心理醫生,同親戚朋友解釋好花時間。」盧覓雪指杜汶澤知道後幫她出頭:「要佢公開道歉同賠償我睇醫生嘅金錢,我崩潰到爆炸,好憤怒!」杜汶澤則以短訊回覆指已交律師處理,不方便講太多,強調李力持發佈不實訊息傷害盧覓雪。

採訪:皓騫

盧覓雪是杜汶澤(左)的網台節目主持,獲對方幫手委託律師發信要求李力持(小圖)道歉及賠償。互聯網圖片



鍾意就快D Share啦!